teisipäev, 8. veebruar 2011

Miks mul midagi selga pole panna?

Nii...

Eile oli ainult labor ja siis sain ühikasse lebotama tulla. Kaua ei viitsinud, sest otsustasin linna minna. Kõigepealt käisin Virus Bodyshopis ka ostsin endale Cosmo kupongiga selle maailmahea kehakreemi. :)
Pärast seda läksin Taco Expressi, mille 14 eurone voutšer mul oli. Sõin siis ilmatu suure pitsa ja jõin palju mahla. Kaasa ostsin Caesari salati ka, mida täna maiustasin. Maailma parim salat ikka, for sure!
Kahe ajal jõudsin koju, tukastasin veidi ja siis läksin Rocca al Maresse kuueks trenni - BodyPumpi st.
Õhtu oli järjekordne lebo ja kanal kahe saated.

Täna ärkasin juba paraku poole üheksa ajal üles. Uurisin netis ringi ja sõin oma helbekesi piimaga ning banaani.
Üheteistkümneks läksin Virru Bosu trenni, mis on endiselt mul üks favoriite. Pärast trenni sõitsin trammiga Tondile, et ühes kalatarvete poes käia ja Tõnnile vobbler osta. Nii sõbrapäevaks, no!
Sealt jalutasin koju. Käisin veel poest ka läbi ja ostsin mahla endale. :)
Koju jõudes sõin kõigepealt oma eelpool mainitud salatit, jõin teed ja uurisin netis ringi. Siis tukastasin natuke, sest toakaaslane tegi sama ja ajas mulle ka une peale.
Üles ärkasin Kerttu kõne peale. Läksime (Karolin ka meiega) Skyparki möllama, sest meil olid voutšerid juba ammusest ajast. Seal oli ikka päris lahe. :D Kui mul laps on ja ma Tallinnas elan, siis ma lähen temaga kunagi KINDLASTI sinna tema sünnipäeva tähistama.
Igatahes tagasiteel ühikasse helistas Tõnn ja ütles, et me sõidame homme Rootsi-kruiisile. Nunnu! Nüüd olen paaniliselt juba viimased kaks tundi vist lihtsalt riideid sobranud ja proovinud ja no MITTE midagi pole selga panna. Kapp on lookas, aga MITTE midagi ei ole "kõlbulikku".
Igatahes ma püüan varsti uinuda.
Bye!

Kommentaare ei ole: