pühapäev, 6. veebruar 2011

Üüratu paus

:D See tähendab, et ma ei mäleta enam pooli asju.

Igatahes oli kolmapäeval ÜLIlahe analüütilise keemia labor ja pärast seda vaba. :) Põhimõtteliselt näeb see labor välja nii, et algul harjutame, mida millega reageerida, et tekiks midagi, mille põhjal olla veendunud, et tegu on mingi kindla ainega. Ja siis kui oleme rühmade kaupa need läbi teinud, siis saame tunnikontrolli, kus on katseklaasis ainult üks (ja meile mitte teadaolev) aine ja ma peame ositi hakkama tegema reaktsoone, et teada saada, mis aine see on. Siis tuleb kontroltöö, kus on mitu ainet. Ja kui me oleme mingi teatud osa rühmi läbi võtnud, siis tuleb veel mitme rühma segu lahuse ained välja laboreerida. Ainuke tüütu asi kogu selle HULLULT laheda töö juures on see, et mõni aine võib varjutada teise aine reaktsiooni, seega pole ainete seguga kõik päris nii lihtne, aga siiamaani on kõik hakkama saanud.
Pärast kooli chillisin ühikas ja olin niisama asjalik. Vahepeal üritasin natuke magada ka, aga ma pole väga kindel, kui hästi see mul õnnestus. Siis käisin BodyPumpis ja pärast seda Stepis. Positiivne!
Õhtu möödus ilmselgelt vene keele sõnu õppides ja niisama emmessenniselt.

Neljapäeval oli tihe graafik. Hommikust lõunani oli jälle analüütilise keemia praks, siis kiire trenn (jõusaal), ühikasse - lõunasöök, kooli tagasi, kus oli vene keele töö. Sealt lippasin poole loengu pealt ühikasse, et korralikult enda kott kokku pakkida, ilma, et mul pooled asjad maha jääks, midagi suure kiirustamise tõttu ära lõhuks vms.
Neljapäeva õhtu olime Jõksus.

Reede päeval läksime minu juurde. Emme ja issi läksin Rootsi ja võtsid Kädi kaasa, et ta Põltsamaal Merle juurde poetada. Seega olime home alone. Kütsime, lebotasime ja olime niisama lahedad. Reedel kokkasin head ahjuvormi ja Kanada õunakooki.

Laupäeval ärkasime poole lõuna paiku, sõime ja no ma koristasin peaaegu pool päeva. Teine pool päeva jälle kokkasin. Tegin imehead vorstistroogonovi ja peedi-küüslaugusalatit. :)
Õhtul vaatasime niisama Discoveryt ja DI-d, kust tulid päris õudsed kummitus-saated. :D

Täna ärkasime jälle poole päeva pealt, sõime munaputru ja sooje ning valmistusime pere kojutulekuks. Kõigepealt sain oma laheda kleidi kätte, mille tädi Külli oli mulle no kingituseks saatnud ja siis pätsasin emmelt veel hea Salvador Dali lõhna ära, mille nad issiga (issi sai mingi Kenzo lõhna) õnneloosiga laevalt võitsid. Ühesõnaga muljetasime paar tundi emmega ja siis tulimegi Tõnniga tulema. Käisime Voorelt ka läbi, sest Tõnn sai mingi tüübiga kokku, kes ühe Calibra on TÄIELIKULT ära tuuninud ja nüüd ostis Eestis ainulaadse Turbo-Calibra, mille üle nad siis seal muljetasid. :D
Jõksu jõudes lasin end Selku juures maha panna ja läksin hoopis solli - lumivalguke nagu ma olen. Ostsin juba üksiti endale Cosmo ka, et hiljem rongis aeg sisustatud oleks, sest tellimus koju lõppes kahjuks ära.
Siis sõime, lebotasime ja kiusasime Tõnniga teineteist veel enne minu rongile minekut. Plaanisin tegelikult enne kuuese rongiga minna, et trenni ka veel jõuda, AGA ei suutnud kaisust lihtsalt minema tulla. Niisiis tulin kolmveerand üheksasega.
Nüüd olen ühikas, lakin küüsi ja oleks tahtnud veel "Top geari" ka lõpuni vaatada, aga üks siin sättis magama ja ma ei tahtnud ebaviisakas olla, sest tema ei taha kunagi telerit edasi vaadata, kui ma magama minna tahan. Vähemalt ta ei ütle seda. :D

Kommentaare ei ole: