esmaspäev, 14. veebruar 2011

Valentine's day :)











Laupäeval möödus päev tavapärase lebona minu juures. Vaatasime "Mementot" ja nii ta läks.
Eile olime pool päeva minu juures. Magasime kaua, sõime hommikust ja no lebotasime niisama. Nelja paiku läksime bussiga linna. Sõime, vaatasime "The Salton Sea"-d ja "Eesti otsib superstaari". Siit kohe küsimus, et MIKS ei näitanud ikka mu ühikakaaslast - JÜRIIIIIII?! Oleks ikka tahtnud telerist ka näha teda (mis siis, et ma olen tema selle aasta esitust delfist kunagi isegi vaadanud juba).
Täna ärkasime koos üles. Ma läksin rongile, Tõnn autoga Pärnusse. Terve tee Tallinnasse külmetasin. See rong oli nagu hundilaut. :/ Ja ilmselt tänu sellele jäingi nüüd haigeks.
Tallinnasse jõudes sõitsin siia, käisin apteegist ja poest läbi ning lippasin ühikasse. Siis sõin kiirelt jogurtit, kohukest ja šoksi ning lippasin bussile, et ühe peatuse koolile lähemale sõita.
Kõigepealt oli inglise keel, siis psühholoogia seminar, kus me kõik rääkisime lihtsalt iseendast ja siis oleks pidanud biokeemia hakkama, aga mu pea oli NIIIII paks ja valutas ning kõht oli ka tühi, niiet ma pidin lihtsalt koju ära tulema. Vaaritasin endale täiega süüa ja olin niisama mingi aja asjalik. Siis magasin tunnikese ja ärkasin Kerttu kõne peale, kes tuli minu juurde oma ilusa sõbrapäeva koogikesega, et seda minuga jagada. Nii armas! :)
Siis panin kiirelt valmis ja LIHTSALT läksin trenni, haigust trotsides, sest niigi pool eelmist nädalat jäi ka selle reisi pärast käimata ju. :D
Mõtlesin, et käin veel Maxima apteegis ka ära ja ostan mõnda külmetusjoogipulbrit, aga kinni oli juba ja linna ma sellepärast tagasi ka ei hakanud sõitma. Jõin hoopis teed sidruniga ja loodan, et ehk aitab seegi.
Panin endale uue ripsmehoolduse aja ka. Ma loodan, et ta mind nüüd ei vihka, et ma eelmine nädal nii järsku selle ära ütlesin. :D

Panen lõppu tänase päeva puhul ühe musipildi ka. :)


Kommentaare ei ole: