teisipäev, 1. veebruar 2011

Juba veebruar!

Nädalavahetus möödus tavapäraselt. Laupäeva õhtul oli veel üks väike probleem. Nimelt üks härra lubas TERVE õhtu minuga olla. Siis tuli meelde, et oli lubanud hoopis ühe sõbra juurde sauna minna. Lubas, et tuleb tunni-pooleteise pärast tagasi ja kui ma olin juba NELI tundi oodanud, siis ma lõpuks helistasin. Igatahes kuhu ma tahtsin jõuna on "Lubadused-lubadused-lubadused!"
Igatahes ülejäänud aja vaatasime Tõnniga filme("127 hours", "The Social Network", "Unstoppable") ja lebotasime suurem osa niisama. See näeb välja nii, et mina vahin lakke ja Tõnn istub silmad punnis netis(postimees.ee, streetrace.org, auto24.ee, hotmail.com, postimees.ee, kalale.ee, arsenal.com, orkut.com, postimees.ee jne). :D
Pühapäeval käisime saunas ja no nii see nädalavahetus järsku läbi sai. :D

Esmaspäeval ärkasime 11-12 paiku. Lebotasime ja ootasime, millal emps mul tuleks, et saaks söömist hakata sättima. Nii külm oli ka, et ma otsustasin ISE tule alla teha (uue pliidiga pole seda veel juhtunud), mis mul siiski PÄRISELT ei õnnestunud, sest emme enne jõudis koju ja andis paar näpunäidet, KUIDAS see tuli alla jääks. Võimas! :D
Igatahes sõime ja asjatasime igaüks omi toimetusi. Vahepeal käisime empsi töö juures mu vene keele materjali välja printimas, mida oli üle NELJAKÜMNE lehekülje. :D Ja kuna lõpus oli veel kasutatud kirjandus ka, siis püüdsin kuidagi printimist stoppida, aga duubeldasin hoopis eksemplare, niiet printer lasi veel peagu poole samapaljut otsagi, enne kui me selgusele saime, KUST printimist täiesti katkestada.
Õhtu poole aitasin empsil kartuleid ja sibulaid koorida ning olin jube asjalik.
6 paiku läksime linna, sest Tõnn tahtis jalkatrenni minna. :) Ma siis tšillisin niisama ja lahendasin vene keele ülesandeid. No "Meeleheitel koduperenaisi" vaatasin ka.
Kui Tõnn koju tagasi tuli, siis käisime võtsime raha välja, sõime ja vaatasime filmi.

Täna ärkasin juba 7 ajal üles. Siis panin riidesse, pesin hambad ja siis saatis Tõnn mu rongile. Kuna mu rahakott jäi Tallinnasse, pidin ilmselgelt täispileti ostma, mis on totaalne röövimine. Eriti veel kui see rong sõidab nii aeglaselt, et no ma jookseks ka kiiremini. Igatahes, vaatamata minu kartustele, jõudsin siiski lõpuks Tallinnasse. Ostsin EUROSE bussipileti, SEST ilmselgelt, kui mu rahahkott on ühikas, pole ka mul ID-kaarti tagataskust võtta, kui Härra Mupo peaks tulema.
Ühikasse jõudes jõin kõigepealt kogu Tallinna vee ära, sest mul andis seda tonnist kohvrit siia neljandale vedada. Ausõna! Siis vaatasin, et kell juba palju ja poole loengu pealt ikka enam inkasse minema ei hakka. Parem praadisin endale pelmeene. :D
Siis lippasin poole üheks arvuti tundi, mida oli kaks loengut järjest ja pärast seda oli mul küll tunne, et mu pea juba VALUTAB sellest ekraani vahtimisest ja mitte-midagi-tegemisest.
Pärast loenguid lippasin Maximasse. Ostsin head ja paremat ning siis kiiresti ühikasse, sest otsustasime Kerttuga kinno minna. Vaatasime "Varieteed", mis oli film nagu film ikka, aga väga hea muusikaga. Ja ehted, soengud, meigid ja hilbud olid ka omaette vaatamisväärsused. :)
Pärast kino läks Kerttu ilmselt ühikasse tagasi, ma trenni - BodyPumpi. Pärast trenni kiire pesu, kreemid, värgid ja bussile. Sain veel bussis natuke Tiinaga muljetada ning enne kümmet olin juba ühikas.
Nüüd olen siiamaani toidutares ja nami-namis tšillinud, paar retsepti üles kirjutanud ning kui aus olla, siis olekski juba tagumine aeg unedemaale sättimiseks.

:)

Kommentaare ei ole: