laupäev, 29. jaanuar 2011

Pärnu!

Neljapäev möödus kooliselt, trenniselt ja siis tavapärase lebona.
Reedel ärkasin ka 9 paiku üles. Tegin endale praemuna ja lippasin bussile, et Virru Pilatesesse ja Steppi sõita.
Pärast trenne lippasin kiiresti-kiiresti bussile, siis kiiresti-kiiresti ühikasse, sest mu paps juba ootas ja siis lõpuks samakiirelt veel asjad kokku. Ja OH-mind-küll, aga ma jätsin oma RAHAKOTI ja TELEFONI ka Tallinnasse. Kus on mõistus!
Igatahes sõitsime siis issiga Põltsamaale ja otsustasime Pargide juures käia. Issi rääkis Tiiduga juttu ja ma vaatasin ja solgutasin Triinu poega, kes on JUBA 5 kuune. Alles ma vaatasin, et lapseootel teine.
Igatahes siis käisime, ostsime pirukaid veel ja no ei läinudki enam kaua, kui juba Jõksus olime. Läksin Tõnni juurde. Siis kaisutasime niisama peaaegu terve õhtu ja mingi hetk ta läks trenni ja ma vaatasin iluuisutamist. :)
Täna ärkasime üles hommikul ja hakkasime Pärnusse sõitma. Siis oli üks suur probleem, aga nüüd ma siin istun ja ootan, et Tõnnil eksam läbi saaks.
Pool tundi veel!

Kommentaare ei ole: