neljapäev, 6. jaanuar 2011

Tulemus

Nagu mulle siis juba tunduma hakkas, ostustasin ma lõpuks siiski veel nädalavahetuse Tõnniga kasuks, kui võimalust saada ladina keelt A-d. B pidi ka hea hinne olema ja keegi poleks mulle garateerinud, et ma nüüd paremini loen, niiet ma panen selle energia parem teisteks eksamiteks õppimisele.
Ühesõnaga tulid varsti pärast eelmist sissekannet Meelis, Kristi isa ja Markus Jõgevale, siis olid natuke aega seal ning peagi lahkusid, siis oligi see otsustamise periood, mis oli noo niiiii pikk, et mul pole vist eales veel nii suurt dilemmat olnud. :D
Igatahes tulin 16.45 bussiga koju, sest Tõnn läks hommikul Pärnusse eksamile ja tuleb alles homme (pärast järgmist eksamit).

NÜÜD magan natuke aega või hakkan õppima - igatahes midagi kasulikumat ette kavatsen võtta.

PS! Tänane mitteminek siiski ei päästa mind veel esmaspäeva hommikusest sõidust Tallinnasse. Sellegipoolest jäi täna närvivapustus saamata ja ees ootab veel viimane nädalavahetus Tõnniga, enne kui hakkab nii kiire ja pingeline aeg, et ilmselt ma ei jõua isegi ripsmehooldusesse sel ajal. Rääkimata juuksurist, mida ma juba tükk aega plaanin. :D

Kommentaare ei ole: