esmaspäev, 10. jaanuar 2011

I'm alive!

Elus ja terve! Isegi närvivapustust ei saanud! Ja auto jäi ka terveks! :D Kõik jäid! Päris hea, mis...
Hommikul ärkasin juba natuke pärast kuut üles ja enam magama ei jäänud, kasisin siis end puhtaks ja hakkasin Tallinnasse sõitma. Teed polnud ka üldse libedad, mida ma ka veidike pelgasin, aga kõige rohkem tegi muret linnas reastumine (kuigi poleks olnud põhjust, sest tipptund oli möödas). Kosel võtsin kohvi ja saiakesi - sõin, sirutasin end ja tegin aega parajaks, et mitte tipptunniks linna jõuda.
Sõitsin kohe kooli juurde, et mitte aega raisata ja veel õppida koolis enne loengut. Loengus saime teada, mis asjad eksamisse tulevad, rääkisime teps füsioloogiast ja anatoomiast ning tegime viimase KT, mis oli päris keeruline.
Pärast tundi sõitsin koju. Peaaegu oleks maja taha parkinud, aga õnneks (kõik oli plögane ja rööpaid täis) tagurdasin välja tagasi siit aiast ja pärast vaatasin aknast, kuidas päris mitu autot seal kinni olid - kes hullemini, kes vähem.
Mingi hetk tellisin endale uue Tallinna ID-sõidupileti, pakkisin asju lahti ja käisin Rimis ning kuna mul oli NIIIIII palju asju, siis kaotasin kurgi ka kuskile ära. Võibolla midagi veel, aga hetkel ei ole rohkemat tuvastanud.
Siis tulin koju, sõin oma kartulisalatit ja kanakintsu ning olin niisama asjalik - vaatasin telerit, uurisin netis ringi, rääkisin Tõnniga, mõtlesin õppimisest ja pakkisin trennikotti.
Enne poolt viit lippasin kähku bussile, et Kristiine juurde sõita ja sealt kuuese trolliga Rocca al Mare juurde. Algul mõtlesin, et myfitness on keskuses sees nagu Viruski, aga lasin Tõnnil üle vaadata ja tuli välja, et pidin hoopis mõned sammud edasi minema ning Sakusuurhalli kõrval asub mu uus spordiklubi. Tegelikult saan Viru keskuses asuvas samas spordiklubis ka käia, aga Rocca al Mares on ujula ka ja sellepärast läksin täna spets sinna. Käisin kõigepealt shapingus ja pärast seda ujusin peaaegu pool tundi järjest (oleks rohkemgi, aga aeg surus takka:D). Kiire saun, pesu, kreemid, riidesse ja ühika poole. Jäin paari sekundiga trollist maha ja teist ootasin üle 10 minuti. Masendav! Taksopargist edasi 17 bussile ja ühikas ma olingi. Siis panin asjad kuivama ja seletasin Jaanile, kuidas ta siia saab. Rääkisin mõned sõnad Hurmi ja Jaaniga juttu ja andsin auto neile üle.
Nüüd siiani olen kanal kahe saateid vaadanud, kuigi OLEKS pidanud õppima-õppima-õppima!
Praegu oleks vist hilja hakata endale midagi pähe tuupima, sest ma olen niisamagi piisavalt väsinud, kuid ei välista siiski ennast kokku võtmast.

Kommentaare ei ole: