kolmapäev, 19. jaanuar 2011

Õppeprotsess käivitus

Eile ärkasin enne poolt 9-t üles. Panin kiirelt piima keema, tegin endale pudru ja teegi valmis, panin koti kokku, sõin ja lippasin bussile, et Virru Fitti minna. :) Tegemist oli siis üsnagi tavalise aroobikaga, mille teisel poolel siis rohkem lihaseid tegime.
Pärast trenni kiire pesu ja koju tagasi. Siis lippasin poest läbi, et vett, apelsini ja piima osta, bussile ja koju. Vaatasin telerit ja valmistasin endale puuviljasalatit ja olin üldse asjalik. :)
Siis lippasin poole kolmeks kooli biokeemiasse, millele järgnes veel üks masendav analüütiline keemia. Niiet koju jõudsin alles kuueks.
Võtsin küünelakki maha, lakkisin neid uuesti, vaatasin telerit ja lasin totaalset lebo.
Täna ärkasin poole 10 paiku. Tegin endale putru, jõin teed, pakkisin asjad kokku ja tegin korda end.
Esimene loeng oli arvutiõpetus, kus oli järjekordne lebo. :D Järgnesid esimesed 2 psühholoogia loengut, mis olid äärmiselt huvitavad. Juba gümnaasiumis ma nautisin seda tundi. ;)
Igatahes lippasin siis nelja paiku koju ja oleks tahtnud ka hirmsasti ühte trenni juba tund varem minna, kuhu ma nagunii minema pidin, aga aega oli nii vähe ja ma ei hakanud rapsima.
Siis tšekkisin anatoomia ja füsioloogia eksamiküsimused üle(jumal tänatud, et me need üldse lõpuks ikkagi saime) ja vastasin kahele äragi, enne kui sain (Rocca al Maresse)trenni minema hakata.
Käisin BodyPumpis, mis lõppes pool 7 ja kell 8 astusin ühika uksest sisse. See on lihtsalt ulmeline, kuidas ma selle ajaga koju jõudsin, aga näe - tahtejõud on suur, kui midagi väga tahta (nimelt siis vaadata "Meisterkokka":D). Aga see oli ka elu kiireim pesu ja riidesse panek - kokku 5 minutit! ;) Siis kiirelt mitu-mitu-mitusada meetrit trolli peale - Kristiine juurde, siis sealt ümber nurga joosta teise bussipeatusesse ja oodata. No ja nagu loodud, tuli KOHE ka minu buss, niiet kõik laabus õlitatult.
Nüüd olen TERVE aja (va. alguses siis ka samal ajal saate jälgimine) eksamiküsimustele vastuseid otsinud ja trükkinud. Hetkel on 9 vastatud, 16 to go! :D Kahjuks täna vist rohkem ei jõua.

Kommentaare ei ole: