kolmapäev, 5. jaanuar 2011

No hei!

Eile tuli Tõnn minu juurde. Algul oli plaan megavarakult ehk siis kuue ajal juba magama minna... Aga siis ikka hoopis õppisime, uurisime netis ringi ja vaatasime "Easy A"-d, mille olemasolust enda arvutis ma teadlik ei olnud.
Täna ärkasime mu isa kõne peale, kes tahtis teada, kas sahk on juba ära käinud ja kui ei siis Tõnn oma auto kähku eest ajaks. Siiski oli sahk juba käinud ja hoovi puhtaks lükanud, niiet tühja ülesärkamine. Siis sõin krõbinaid, tegin Tõnnile munaputru, sooje saiu js kohvi ning siis õppisime jälle natukene.
3 ajal läks juba päris kiireks ja viskasin lihtsalt kõik asjad uisa-päisa endale kohvrisse. Koguni nii lohakalt, et jätsin TRENNITOSSUD maha. Andestamatu! :/ Õnneks toob isa need mulle järgi, niiet kõik jäävad terveks.
Tõnni maalt käisime ka korra läbi, et kartuleid tuua. Siis läks Tõnn trenni ja ma poodidesse. Kõigepealt koolitarre, et tintelpenni sisu osta ja siis artesse, et kivikesi osta, mida küüntele kaunistuseks panna, aga need olid kahjuks otsas ja polnud enam saadetud ka. Ostsin hoopis ühe hästi kena roosa küünelaki. :) Pärast seda solli ja siis käisin automaadis ja panin oma miljonid(nali!) panka ära.
Siis õppisin, võtsin enda vana über-ilusa maniküüri maha, millest oli väga kahju, aga uus roosa on ka kena ja vahelduseks midagi lihtsat, sest nüüd pole ilmselt päris mitu nädalat aega ka endale mingeid nikerdusi teha.
Lõpuks tuli Tõnn koju, sõime ja püüdsime õppima ka asuda, aga sellest ei tulnud midagi välja. Selle asemel ma vaatasin hoopis "Õhtusööki viiele" ja "Meisterkokka" ning Tõnn siiberdas niisama arvuti ja teleka vahet.
Nüüd kirjutan siin oma blogi. Tõnn hakkas Jaanusega jalkamängu vaatama ja ma lähen teleri taha tagasi, sest "Top gear" hakkas juba.
Tsau!

Kommentaare ei ole: