pühapäev, 2. jaanuar 2011

Homsest!

Ma luban, et hakkan homsest õppima, sest siis läheb Tõnn Tartusse arstile ja mul tekib aega, sest siiamaani on selle õppimisega läinud nagu on... Ja eksamid üha lähenevad. :/


Eile õhtul läksime kesköö paiku minu juurde ja peaaegu poleks Kantküla teelt läbi pääsenud, aga tänu Tõnni oskustele jõudsime elusalt ja tervelt koju.

Ärkasime täna hommikul 12 läbi üles, sõime hommikust ja siis ma pakkisin kingitust, enda asju ning olin niisama asjalik. 2 paiku hakkasime linna liikuma. vahepeal võtsime maalt Tõnni vanaema peale ja siis käisime Selkust lillekimpu ostmas.
Tõnni ema sünnipäevapidu on möödunud mõnusalt. On kõvasti süüa saanud, likse ja šampasid joodud ning nüüd peaks millalgi magama ka hakkama sättima, kui teistel kaardimäng läbi saab. :)

Ilusaid unenägusid!

Kommentaare ei ole: