kolmapäev, 26. jaanuar 2011

Uneke...

Eile ärkasin poole kümne paiku - sõin, panin riidesse ja lippasin kooli.
Kõigepealt oli sajand (ehk siis 2 loengut) arvutiõpetust, siis sõin vahepeal ja järgnes endiselt huvitav biokeemia. :) Pärast seda analüütilise keemia kontrolltöö ja siis ühikasse.
Uurisin natuke aega netis ja siis pakkisin koti kokku, et trenni sõita. Kõigepealt jooksin pool tundi lindil ja siis BodyPumpitasin.
Enne kümmet olin siin, käisin poest veel läbi, et mahla, vett ja makarone osta. :D
Õhtul õppisin veel inka sõnad selgeks ja olin niisama väga väss.

Täna ärkasin samal ajal - tegin endale putru, tšekkisin ÕISi üle - sain anatoomia ja füsioloogia B (punkt jäi A-st puudu, aga muidu elame hästi), panin riidesse ja lippasin kooli. Inka töö tegime kiirelt ära ja siis saime tulema, sest õpetaja pidi arstile minema.
Tulin koju, uurisin netis ringi ja rääkisin Tõnniga juttu. Siis sõin ja mõtlesin Mustikasse minna, sest lugesid kunagi kuskilt buduaari foorumist, et seal head odavad kristallid ja pulbrid küüntele. Kuna ma väga ei teadnu, kuidas sinna pärale jõuda, siis läksin lihtsalt eelduse järgi Kristiine juurde, sealt üle tee ja ootasin 16 bussi, sest see sõitis tavaliselt sinna suunda, kui ma Sun-poweris sollis kogu aeg käisin. Ootasin umbes sada minutit seda bussi ja oli juba suur paanika, aga lõpuks see tuli, kuid oli NIIIIII pungil täis, et ma ei kujuta ette, mis juhtunud oli. Ma sõna otseses mõttes pressisin ennast sinna bussi ja iga kord, kui uks lahti tehti, pidin kõhu sisse tõmbama ja vaatama, et uks jalgu ära ei murra. Mingi hetk keeras buss ära, niiet pidin edasi jalgsi minema. SIISKI leidsin lõpuks isegi koha üles ja sain kristallikesedki ostetud. Siis tulin tagasi Kristiine juurde mitme erineva trolliga ja sain kohe 17 bussile, et ühika juurde sõita. Tegelikult lootsin veel solaariumisse ka jõuda, aga siis oleks kodus olemiseks nii vähe aega jäänud. Pakkisin koti kokku, rääkisin Tõnniga juttu, ampsasin banaani ja sõitsin Virru trenni. Stepis käisin täna. Ainult. Aga väsinud olen ikkagi!
Koju jõudes sõin, vaatasin "Meisterkokka" ja nüüd võitlen siin veel unega, sest muidu(magama jäädes) ma olen tunni aja pärast üleval ja vahin nagu ööküll pool ööd lakke.

Ilusaid unenägusid!

Kommentaare ei ole: