kolmapäev, 12. jaanuar 2011

Väsimus!

Alles esimene nädal jookseb ja ma olen jälle kogu aeg nii väsinud...

Eile ärkasin 7 paiku, sõin kaerahelbeputru jogurtiga ja jõin kohvi. Siis pakkisin kiiruga asjad kokku, panin riidesse ja lippasin kooli, mis kestis terve päeva. Kõigepealt oli topeltlabor, siis inglise keel, pärast mida me söömas käisime. Järgnesid veel biokeemia, mis tundub NIIIIIII huvitav, ja analüütiline keemia.
Pärast kooli jõudsin korra kodus käia, natuke süüa ja kohe edasi trenni sõita - seekord siis Viru keskuses olevasse spordikluppi. Kõigepealt olin natuke aega jõusaalis, siis lugesin Kaia Kanepi kohta mingit artiklit BodyPumpi ukse taga oodates.
Enne kümmet jõudsin koju ja kuna ma (esimest ja loodetavasti ka viimast korda) käteräti koju unustasin, siis pidin siin pessu minema. Siis vaatasin poole silmaga telerit ja rääkisin Tõnniga ning lõpuks sain magamagi jäädud.

Täna ärkasin poole 12 ajal üles, sõin võileivagrillis tehtud hunniku juustusaiu ja jõin mahla. Siis õppisin hoolega viimast laborit ja lippasin kooli. Sain kaitstudki, niiet nüüd on eksam, here I come. :S
Inglise keele elasin ka täitsa üle ja siis saingi juba koju tagasi tulla. Pakkisin trennikoti kokku, õppisin NATUKE keemiat, haarasin veel kiirga õuna ja lippasin bussi peale. Sealt edasi trollile ja Rocca al Maresse trenni. Peaaegu pidin juba helistama ja oma broneeringu tühistama, sest see troll seisis mingi imeliku vilkuritega masina taga umbes sada tundi. Kes teab, mis viimasel viga oli. Igatahes jõudsin siiski õnneks oma aeroobikasse, pärast mida ma veidike aega ujusin ja mullivannis istusin. Siis kiire pesu ja samamoodi koju tagasi.
Siiani olen "Reporterit", "Meisterkokka" ja "Konte" vaadanud. Peaks õppima, AGA uni on, niiet väga kaugele vist ei jõua selle asjaga. Väga masendav! VÄGA!

Kommentaare ei ole: