laupäev, 1. jaanuar 2011

UUS!

Kaks olulist asja, et meelest ei läheks:

  1. Head uut aastat!

  2. Tere, euro! - Oligi aeg, et saaks enda raha soki säärest välja koukida, kuigi kahju on ikka ja nüüd peab kõike hakkama EEKidesse tagasi nuputama nagu Soomeski tarvitses.

Eile olime õhtul minu juures nagu postitusest välja paistis. Tegime Tõnniga ahjukana ja lõhet (st issi pressis peale Tõnnile oma tarkusi ja käskis temal teha:D), mis olid maaaaaaaailma head. Ausõna, lõhe eriti! Aga no seal oli tublisti minu käsi ka mängus. Tõnn lõikas lõhe tükkideks, ma meisterdasin igale ühele fooliumi, mille sisse see hiljem keerata ja maitsestasin suuresti. Tõnn pani ainult osadele soola ja kõigile sidrunit. Valge pipar ja majonees/hapukoor oli minu poolt. Nüüd oskan ka kala teha. Polnudki varem kunagi seda teinud(isa pärusmaa), sest ma pole kuigi suur kalasõber.

Igatahes sõime kõhud maailmatäis, mängisime veel mõned tiirud UNOsid, sõime tarretist ja tulime poole kümne paiku linna, et ilutulestikku siin nautida. Ja no olgem ausad, SEE OLI VÕIMAS. Jõgeva kohta, for sure! Pärast ilutulestikku Tõnn uuris kohe netist välja, et Jõgeva ilutulestik oli maksumuselt Eesti viies.

Õhtul pidime veel algselt kas Tartusse kluppi või Raksi juurde minema, aga kluppi minekuks oli kell juba liiga palju, kui (Tõnni) maalt tulime(käisime head uut aastat soovimas ja rakette laskmas) ja Raksi juurde ma ei tahtnud minna ning olin üks suur blokk(kuigi ma ütlesin, et ta võib minna minuta). Pealegi oleks ma seal lihtsalt istunud, mu teksad pitsitasid ja üleüldse oli raske olla. :D

Niisiis jäi minemata ja läksime hoopis selle asemel magama. :D


Hommikul ärkasime üles, sõime, käisime Selkus, et Tõnni emale homseks sünnipäevaks miskit osta. Nüüd oleme siiamaani ülejäänud päeva lihtsalt müranud ja lebotanud. Tõnn on hetkel Aarne juures jalkat vaatamas ja peaks ükskord koju ka jõudma. Siis vaatame, kas jääme ööseks siia või lähme mintsa, sest Tõnni õde, Jaan ja Aleksander tulevad ka siia(ja lapsed on nagunii siin), niiet rahvast kui palju.

PS! Mitte, et mul oleks mingi suhe "Enter"-klahviga, aga ma ausõna ei saanud enam seda reavahet õigeks pärast nummerdamist. :D

Kommentaare ei ole: