teisipäev, 4. jaanuar 2011

Lõpuks!

Tundub, et olin üleeile siiski (järjekordselt) alusetu lubaduse andnud (nagu ma alati manitsen Tõnni seda mitte tegema ning nüüd olen ise samasugune). Siiski sain täna ennast kokku võetud ja juba üht-teist on korratud orgaanilise keemia poole pealt.

Eile olime linnas. Tõnn käis vahepeal Tartus arsti ja ma pidin juba ühese bussiga koju tulema, aga jäin Hurmi ja Jaaniga jutustama ja no ei jõudnudki bussile. Peagi oli Tõnn tagasi Jõgeval ja lebotasime siis niisama seal. Ja põhimõtteliselt ei teinud MITTE midagi kasulikku kogu päeva jooksul. :S
Õhtul vaatasin "Videvikku" ja nii see magamamineku aeg lõpuks saabuski.

Täna ärkasin 12 ajal, panin riidesse, tegin korda end ja tulin ühese bussiga koju. Sõin, vaatasin telerist huvitavat kanalit, mille olemasolust ma ju tegelikult teadsin, aga polnud kunagi vaatama jäänud. Siis sõin ananassi ja nii see aeg veeres.
AGA LÕPUKS leidsin siiski endas jõudu sooja voodisse pugeda ja õppida.
Niisiis teen nüüd mõned tiirud netis - vaatan, mis see Tõnn teha plaanib ja siis katsun oma õppetööd jätkata.

Bye!

Kommentaare ei ole: