kolmapäev, 16. veebruar 2011

Haige Liis raporteerib

Eile ärkasin hommikul üles, tegin endale putru, jõin teed ja olin üldse väga asjalik. Käisin kiirelt Maxima juurest läbi, et raha välja võtta ja siis bussiga kooli. Arvutiõpetus oli, kus me saime nüüd kõigega ühele poole ja ma sain teada, et me peame mingid kodused tööd pühapäevaks ära tegema. Miks ma seda alles nüüd kuulen? :D Kuigi olgem ausad, ega ma vist nagunii poleks varem alustanud. Istusin seal kaks tundi ära ja siis lippasin otse apteeki, et Theraflud osta. Siis ühikasse, jõin seda samust, ampsasin banaani ja lippasin 12-ks ripsmehooldusesse. :)
Poole kahe ajal olin juba kodus. Sõin, kirjutasin üht-teist ja olin niisama asjalik. Siis lippasin varsti juba analüütilisse keemiasse, mis oli kõige mõttetum tund ever, sest õpetaja LIHTSALT kordas TÄPSELT kahe viimase loengu osa. :/
Koju tagasi tulles läks aeg jälle nii kiirelt, et ega midagi väga asjalikku ei teinudki. Ja kuna kuus tundi oli möödas, siis jõin vähemalt ühe Theraflu. Mis osutus SUUREKS veaks, sest niipea kui ma olin BodyPumpi trennist tagasi ühikasse jõudnud, läks enesetunne NIIII halvaks. Süda peksles, iiveldas ja lõpuks veel oksendasingi.
Hommikul alles hakkasin mõtlema, et see võis sellest Theraflust olla, sest seal oli kirjas, et paratsetamooli üleküllus võib kõike seda esile kutsuda ja ma olen päris kindel, et ma saingi sealt selle üledoosi, sest kui nüüd MÕTLEMA hakata (ja seda ma enne ei vaadanudki), siis 1000 mg paratsetamooli (ühes pakikeses) on ikka ULMELT suur kogus. Liigagi suur! Kui veel mina olen selline n-ö rohtude vastane, katsun kõike ravida ikka unega jms, siis isegi Tõnni-sugusele, iga-valu-vastu-tabletid, on see MINU meelest suur kogus. Aga no ega ma ennast veel mingiks farmatseudiks pea, aga nii tundub, sest see võrdub ju kahe VIIESAJASE tabletiga. Ja no kuna ma veel kaks pakki jõin, siis suisa neljaga.
Igatahes lippasin täna kella poole 11-ks kooli - vene keelde. Pärast seda võtsin sööklast kerge kolmnurkse singi-juustu võiku ja siis botaanika praktikumi, kus õpetaja tutvustas meile taimede määramise raamatut, mis tundub totaalne jura, aga no eks ma siis suvel murran oma pead sellega, kui tuleb herbaariumit koostada. :/
Siis lippasin koju ja kirjutasin niisama mingeid konspekte. Poole nelja ajal läksin Virru trenni - BodyPumpi järjekordselt, sest see pole vähemalt mingi rabelev asi ja kuna ma selline pool-tõbine olen, siis leian selle kõige sobilikumana.
Pärast seda käisin pesus, kreemid, särgid-värgid ja siis bussile ning koju.
Kirjutasin veel konspekti ja mõtlesin, et ühest võileivast ja hommikusest jogurtist on vist liiga vähe, aga eilne söök ka enam kuigi isuäratav ei tundunud. Oksendamise pärast of course. Aga midagi pidin ikka ju sööma, kuigi isu ei olnud eriti üldse ja oleks ka võinud vabalt söömata olla. Siiski läksin poodi, ostsin ekstra saia, et endale sooje juustusaiu teha, mis tundusid ainsana meeldivaina... ja Miisu komme ka. :) Lõpuks tegin endale sooja piima meega ka ja loodan, et nüüd saan küll terveks, sest see nohu(õnneks muid probleeme pole) ja sellega kaasnev pea "paksus" ajab mu hulluks.
Nüüd tuli meelde, et homme on ühes loengus töö ja ma peaks seda konspekti veel ümber kirjutama õisist.
Ilusat kolmapäeva!

Kommentaare ei ole: