teisipäev, 1. märts 2011

Plirts-plärts, käes on märts!

Pühapäeval jõudsin Tallinnasse. Telefoni muidugi unustasin rõõmsalt Tõnn juurde, niiet nüüd pean terve nädala selleta läbi ajama. Sain natuke aega ühikas olla, kui tuli bussile hüpata ja Roccasse BodyPumpi trenni sõita. :) Trenniga seoses tuli meelde üks piinlik jutt, mis mul alati on meelest läinud. Igatahes üks kord Virus oli küll päris piinlik, sest ma vahetasin riideid ja mingi hea laul tuli ning kuna ma seal "oma" kappide vahes olin ainuke, siis hakkasin rõõmsalt tantsima ja tegin seal mingeid x-liigutusi. Järsku vaatasin seljatagusesse peeglisse ja sellest(peegeldusest) jõllitas kõrval kappide vahes istuv neiu. :D Kohutav!
Igatahes pärast trenni pesud, kreemid, särgid-värgid ja koju tagasi. Õigemini kuuese trolli peale ja siis Taksopargist 17 bussile. Alati olen hõisanud, et nii täpselt tuleb see 17 alati, et ma ei pea grammigi ootama. Siis toopäev ma ootasin...ja ootasin...ja ootasin...ja nii 20 minutit. Masendav!Ja see oli kõigest 3 peatust edasi. Ma oleks kõndides ka 10 x kiiremini saanud, aga mul polnud ju kella ja ma lootsin, et küll KOHE tuleb.
Jõudsin ühikasse ja olin niisama nälg, sest mul sai suvel teenitud raha TÄITSA otsa ja olen nüüd ilgelt VAENE tudeng, kellele ema lubas raha kanda, aga teeb seda alati ÕHTUL enne magama minekut. Muidugi ei saanud öelda ka, et ta seda kiiremini teeks, sest mul pole ju TELEFONI. :D Jõin siis teed ja olin niisama asjalik.
Lõpuks tuli rahagi, aga siis oli kell juba 10 ja Maxima oli kinni ning ma oleks pidanud Rääku minema, aga kõht NII tühi ka polnud, et burksi näost sisse ajada, niiet pärast terve nägu mingit möksi täis. Seega panin silmad kinni ja ootasin hoopis hommikut.
Jõin kohvi, panin riidesse ja lippasin poodi saiakesi ostma ja siis bussiga kooli. Esimesed 2 loengut olid mikrobioloogiad. Siis käisime söömas. Sõin esimest korda koolis suppi(rahanappus annab tunda:D) ja tükikese meekooki. Järgnes jube elu- ja töökeskkond(millel on tegelikult täpsem nimetus ka, mida ma endiselt veel ei tea:D) ja biokeemia.
Pärast kooli käisin poes. Mõtlesin makaronisalatit teha, aga selleks oleks NII palju raha kulunud (kuigi mul päris palju komponente endalgi olemas), et ma lõin käega ja ostsin jogurtit, puuvilja, kalapulki ja vett. Isegi mahla ei raatsinud osta. :D
Tulin koju, uurisin netis ringi, sõin jokurtit ja õuna ning lippasin bussile, et Virru steppi sõita.
9 paiku jõudsin koju, jõin teed ja vaatasin oma kanal kahe saateid.
Täna ärkasin 10 läbi natuke üles. Uurisin netis, jõin teed ja sõin jogurtit kamajahuga. Siis vaatasin "Võsareporterit", sest eile jäi see vahele ja lippasin kooli botaanika loengusse. Järgnes inglise keel, kust ma poole loengu pealt tulema tulin, sest olgem ausad, söömine on ikka tähtsam, kui loengus istumine. Ühesõnaga ma pidin tulema ühikasse, et endale praekartuleid ja kalapulki teha, sest kui ma oleks loengu lõpuni istunud, siis selleks mul aega jagunud poleks, kuna tulnuks kohe bussile joosta, et trenni minna. Käisin Rocca al Mares - bosus, kus on kogu aeg pulss nii kõrge, et suuremat koormust ma ei adu üheski teises trennis.
Pärast käisin veel veerand tunnikest ujumas, saunas ja mullivanniski ning siis kiire pesu ja trollile, mida ma muidugi sada tundi ootama pidin. 17 bussiga samamoodi. Maxima juures võtsin kiirelt raha välja ja siis jooksin ühikasse, et trennikott tuppa panna ja läpakakott kaasa võtta, sest pidin Vambola peatusesse sõitma, et Tõnnile sealt läpakas osta. Tehing tehtud ja kiirelt ühikasse tagasi.
Nüüd siiamaani olen niisama internetis istunud ja "Unistuste agentuuri" vaadanud. Tahaks NIIVÄGA mõnda raamatut lugeda, aga ei ole ühtegi.

Kommentaare ei ole: