kolmapäev, 9. märts 2011

Tallinn

Eilne päev oli väga lahe! Mulle väga meeldis see libedasõit ning sain kindlasti rohkem aimndust, kuidas auto libedaga käituda võib. Säästlikku sõitu ei saanudki teel Tartusse/tagasi teha, sest meid oli täpselt kolm:D ja teised said selle "õiguse" siis är sõita. Mulle pakuti kella kaheksast aega Jõgeval, mis tähendas päris kindlat Tõnni juurde ööseks jäämist, seega moosisin Tõnni ka koju, kes oleks pidanud muidu neljapäevani koolis olema, aga täna tal poleks nagunii loenguid olnud, niiet ma loodan, et selle neljapäevase loengu ta loeb järgi ja ei jää lollimaks. :D
Enne, kui Tõnn ka Jõgevale jõudis sõin suppi ja vastlakuklit ning pelasin ülejäänud aja numbrimängu ja sain lõpuks kõige kiirema variandinigi. Tegin level kahegi ka hops-hops paarikümne klikiga lõpuni. Lõpuks ta tuli. Kinkis mulle (ja emale ka) naistepäevaks kõige ilusamad ja pareminilõhnavad nartsissid maailmas. Armas! :)
Siis läksin säästlikku sõitu. Ja see oli vist parim otsus, mis ma teha sain(st. võtta vastu see Heliga Jõgeva kella kaheksane aeg), sest kui teised (ka Tõnnilt küsisin) sõitsid LIHTSALT mööda linna/maanteed(mis on veel eriti mõttetu) ringi, siis mina sõitsin Heliga 2 täpselt ühesugust ringi. Esimesel juhul nii nagu ma sõidangi, siis panime keskmise kiiruse ja kütusekulu kirja ning siis teise ringi ökonoomselt - pidusrdades käiguga ning pidurit ennast peaaegu puutumata. Heli oli nii vaimustuses minust - ta arvas, et ma ei suudagi juba oma esimesel ringil saadud madalat kütusekulu beatida(6,5 oli ja keskmine kiirus 40), KUID tema vaimustus kasvas veelgi, kui ma suutsin teisel ringil pool liitrit (sajale) rohkemgi veel kütust säästa ning keskmine kiirus oli ka kõrgem. Seega tuli välja, et ökonoomseim sõit polegi alati kõige aeglasem. ;) Igatahes just selliselt saadud võrdlus oli kindlasti sada korda rohkem väärt, kui lihtsalt ringi vurada.
Siis läksin Tõnni juurde tagasi, tahtsin oma vaimustust kirjeldada, aga Tõnn ei kuulnud. Sõin ja siis pelasin õhtu otsa numbrimängu, kuni ta Jaanusega jalkat vaatas. :D
Lõpuks ei jäänudki muud üle, kui kiiresti-kiiresti põhku pugeda, sest kell oli juba päris palju. Õnneks siis ta lõpuks kuulas mu jutud ka ära. :D

Täna ärkasin kolmveerand 7 üles. Pesin kiirelt hambad, panin riidesse ja haarasin oma kotid, et rongile minna. Seal valisin veel nende pruunide istmetega vaguni, et magada, aga NO EI jäänud magama. Jahe oli ka veidike ja nii ma seal pikutasin ning surusin silmi pingsalt kinni. Lõpuks sõin oma kartulisalatit, mille ma eile valmis ostsin ja lahendasin üht "põrgulikku" sudokut, millega ma lõpuni päris veel hakkamagi ei saanud. :D
Tallinnasse jõudes hüppasin kähku neljasele trollile ja siis otse kooli. Pool vene keele loengut oli juba läbi, aga no asi seegi. Järgnes analüütiline keemia, kus jälle terve tund aega arvutasime lihtsalt. Siis oli vaba aeg, mille me Karoliniga veetsime raamatukogus ja otsisime psühholoogiaks artiklit. Mingi aeg käisin sööklas kanapilaffi ka söömas ja siis ei pidanudki enam väga kaua ootama, kui algas biokeemia.
Pärast loenguid lippasin trollile, et Kristiinesse sõita - viisin pildid PhotoPointi ilmutusse ja käisin prismas jogurtit, mahla, õuna ja müslibatooni ostmas. Siis tulin ühikasse, jõin palju mahla ja pakkisin asjad lahti/trenni asjad kokku. Poole kuue ajal sõitsin Virru Bosusse, mis oli endiselt nii mõnus!
Pärast trenni kiire pesu, riidesse ja bussile, et ikka "Meisterkoka" ajaks kodus olla. Sõin jogurtit ja õuna ning nüüd olen siiamaani põhimõtteliselt tühja passinud, kuigi peaks artikleid otsima/tõlkima/kokku võtma, tulevateks arvestusteks õppima jne-jne-jne, aga ma lihtsalt ei suuda. Kuigi väga tahaks.
Jätkan nüüd "Top gear"-i lainel ning katsun kohe pärast seda unedemaale minna. :)

Kommentaare ei ole: