reede, 18. märts 2011

Reedeke

Selle asjaga sai nüüd nii, et pärast seda, kui ma olin fb-i teema temast teiud ja ta koju tulles (ilmselt seda märkas), tuli mulle fb-sse kiri, kus ta tunnistas üles ja vabandust palun ning ka pesu kinni lubas maksta. Palus, et me ei lahkaks seda ka avalikult, sest tal olla väga häbi, aga teema jäi. Olgu õnnelik, et ma teda sealt toast välja ei lasnud tõsta. Ja pealegi oli selleks ajaks juba ilmselgelt enamik sõbralistist seda teemat vähemalt lugenud (kui mitte veel paar head sõna ka pannud).
Igatahes neljapäeval ärkasin hommikul üles. Käisin topeltlaboris, kus meil hakkas nüüd täiesti brand new teema - kaalanalüüs, mis tõotab päris keeruline tulla. :D
Pärast seda käisin sööklas kapsa-hakklihahautist söömas, sest ma ühikas poleks viitsinud hakata seal midagi kokkama veel.
Värvisin siis küüsi, passisin netis, pakkisin asju ja no varsti tuligi trollile lipata.
Jõgeval oli Tõnn ilusti-kenasti vastas. Siis käisime poes, kokkasime ja sõime jõhkralt ja siis lebotasime niisama teleri ees. Mingi aeg läksin ma magama, aga ärkasin 12 ajal uuesti üles. Siis rääkisime veel paar tundi Tõnniga, sest tal oli nii suur ärevus, kuna nad läksin täna hommikul forelli püüdma.
Ärkasin 11 ajal üles. Sõin ja lippasin rõõmsalt (pangakaart ja kreem näpu vahel) Selverisse solli, aga mingid taevased jõud olid ikka täna väga vastu minu nahavähi tekitamisele ja seal ei saanudki kaardiga maksta. Ning väljas olev pangaautomaat oli ka "ajutiselt suletud" ning kuna mul olid kontsasaapad, siis ma ei jõudnud ka enam kaupsi juurde joosta ja tagasi, sest see oleks sellisel jääajal üsna suur enesepiinamine. Seega ei jäänudki muud üle, kui kurvalt Tõnni juurde tagasi kõndida. Siis vaatasin, mida koju kaasa võtta ja mida Tõnnil lasta hiljem järele tuua ning tulin bussile.
Siis tulin koju, sõin kastulisalatit, kohukest, küpsist ja pähklikreemi saia ning olin niisama rahul. :D
Nüüd käisime Liisa ja Illiga poes Marjole kingituseks "asju" juurde ostmas ning siis pajuurbi korjamas.

Kommentaare ei ole: