esmaspäev, 7. märts 2011

Pikenenud nädalavahetus

Eelmises postituses läks vist meelest mainida, et tegime pilte ka ükspäev. Polnud sajandeid digikaid kätte võtnud, aga seda selleks, et ostsin cherry-st 40 pildi ilmutamise ja otsustasime siis "meie" pilte ilmutada, siis ma ei saa mossitada, kui Tõnnil jälle mõni kõvaketas või muu andmekandja rikki läheb ja kõik meie pildid kui maa pealt pühitud on. Panime siis kausta ka kokku igasugu vanematest ja uuematest piltidest ja nüüd jääb mul vaid üle need Kristiinesse ilmutamisele viia. :)
Laupäeval tuli lõpuks Tõnn ka koju, asjatas veel oma auto kallal ja me tegime emmega süüa. Kana, kartulit, kastet ja porgandisalatit. Siis tuli issi ja tõi koroona jaoks kiid, nupud ja pulbri ning saime laualt tolmu maha pühkida ja lõbusalt aega veeta.
Kauaks seda rõõmu ei jätkunud siiski, sest pidime hakkama 8 ajal Tartusse sõitma. Nimelt üks tüüp tahtis, et me läheks autot näitama. Ja no, mis ma oskan öelda, I'm with Mr. Unluck ja ma üha enam veendun, et Tõnnil on vist eluaegne karmavõlg vms, sest ALATI kõik halb juhtub temaga. :D Hakkasime siis minema ja kuna ma polnud kindel, kas küttest ikka välja tuleb Tartuni ning ka rehv tundus tühjavõitu, pidime Jõgeva kaudu minema. Ja siis läks KÕIK viltu. Kõigepealt polnud Tõnnil ema kodus ja ta püüdis teda pool tundi kätte saada, siis avastas endal ikkagi raha olevat ja kui tanklasse jõudsime ja tangitud saime, siis oli rehv TÄIESTI tühi(ju jäi mingisse auku halva nurga alla ja kogu õhk tuli välja) ja no NII lampi. Ja JUST selles tanklas, oh õnnetust, ei olnud ka õhupüstolit. :D Siis kõndisime Kauri juurde, võtsime talt autot, et Tõnni maale sõita ja no see auto ei läinudki soojaks. :D Ja Tõnn otsis sada aastat oma asju sealt maalt, seega ma mõtlesin, et ma jõuan juba enne ära külmuda seal autos.
Lõpuks jõudsime linna tagasi, mina läksin Tõnni juurde. Mingi aja pärast tuli Tõnn, kellel oli rehv vahetatud tuppa ja ütles, et ostis Kaurile kütet, aga bentsukork läks katki ja hakkas veel seda parandama. :D No lõpuks sai oma asjadega siiski ühele poole, aga siis oli kell juba peaaegu öö ja Tartusse minekust võisie vaid veel und näha. Jõime teed ja sõime mõned soojad saiad ja läksime minu juurde tagasi. Vaatasime, kuidas rahvas koroonat lõpetama hakkas ja läksime tuttu ära.
Pühapäeval sõime ja siis ma lebotasin tükk aega, kuni Tõnn oma autorehvi käis Peetri juures pumpamas jne. Pelasin numbrimängu ja tegin vastlakuklite tainast. Poes käisin ka vahepeal. No ja nii see aeg läks. Siis tuli süüa, saunatada ning lõpuks õhtul jõudsin veel kaks lühemat e-autokooli videot ära vaadata.
Täna ärkasin esialgu enne kaheksat üles, saatsin Tõnni kooli ära ja siis magasin edasi. Kella 9-ni täpsemalt, kui mingil tüübil oli tarvis mulle mitu-mitu jubedat minutit Õhtulehe tellimust pähe määrida. Ütlesin, et olen vaene tudeng ja õnneks sellest piisas ning rohkem ta mind ei tüüdanud.
Siis magasin veel 2 tundi, kuni Kädi mind sööma kutsuma tuli.
Kooli ei läinud siis seetõttu, et pean homme libedasõidule minema ning õnneks paljus ilma ka ei jää nende kahe päeva jooksul, sest täna oli ainult üks botaanika ja homme see nõme elu- ja töökeskkond (ja ma olen end natuke harinud ja tean nüüd, et see on täpsemalt tööohutuse loeng vms), milles nagunii keegi kaasa ei kirjuta.
Siis lahendasin eilse teema peale testi ära ja vaatasin veel mingi pika loengu liiklusseadustest 2011. Ja siinkohal lõppes vist ka kõik asjalik, mida ma täna tegin, sest ülejäänud päev möödus suuresti numbrimängu pelades ja telerit vaadates. Ei saanud riidessegi mitte! :D
Kõige masendavam on see, et mul lähevad nüüd viimasedki myfitnessi päevad siin kodus istudes raisku. :( Aga vähemalt saab selle asjaga ühele poole.
Homme lähen kolmveerand 11 rõõmsalt linna, siis Tartusse libedasõitu ja lõpuks loodan veel väga-väga-väga rongilegi jõuda. Kui ei, siis pean Tõnni juurde ööseks jääma ja kolmap. hommikul minema ning vene keelde päris palju hilinema. :/

Bye!

Kommentaare ei ole: