reede, 25. märts 2011

Kaunid ilmad

Kolmapäeval ei jõudnudki loengusse, sest mul jäi kiip tuppa ja sellega oli nii palju jamamist, et ma oleks hilinenud mõnuga loengusse, seega mõtlesin selle aja hoopis kasutada optimaalsemalt ära ja õppida psühholoogiat.
Kella kuueks läksin kooli võrkpalli trenni, mis oli päris mõnus. Polnudki nii ammu mänginud! Viimati suvel vist. (: Enne kaheksat teps lõpetasime ära ja ma jooksin koju, et "Meisterkokka", of course, näha. Siis õgardasin müslibatoone ja kui saade vaadatud, sain ühikasse pessu minna.
Siis püüdsin veel kontsentreeruda ja lugeda psühholoogiat.
Kümne ajal läksin juba magama ära, et olla arvestuseks piisavalt välja puhanud.
Eile ärkasin 7 üles. Lugesin veeeel psühholoogiat, tegin endale putru ja olin niisama asjalik.
Siis läksime Kerttuga kooli. Arvestus oli ajuvaba ja ilmselgelt oli mul KÕIGE ajukam variant. 10 ajal sai arvutis läbi ja ma lippasin ühikasse. Pakkisin asju, otsisin riideid, sõin ja lebotasin niisama.
Kahe ajal lippasin trollile, et Baltikasse rongile sõita.
Poole kuue ajal olin Jõgeval. Tulin ise siia, sest Tõnn oli jalkatrennis. Ken on ka siin, mis oli suur üllatus mu jaoks. :D
Ootasin siis natuke aega, kuni Tõnn koju tuli, siis sõime ja läksime ujuma. :)
Hiljem vaatasime "Scott Pilgrim Vs. The Word"-i, mis oli too ajuvaba ning me jätsime selle pooleli ja jäime hoopis magama.
Täna ärkasime 10 ajal üles. Lebotasime tükk aega niisama, tšekkisin, kas stipp on üle tulnud ja siis sõime putru mustikate, banaanitükkide ja maasikatoormoosiga. Mmm! Ja siis läks Tõnn maale, ma solli ja hambaarsti juurde aega panema.
Nüüd olen ülejäänud aja niisama lebotanud. Hakkan vist küüsi lakkima. Õhtul lähme Kauri sünnipäevale.
Ilusat nädalavahetust!

Kommentaare ei ole: