esmaspäev, 28. märts 2011

Aitab!

Nädalavahetus oli nõme ja sellest pikemalt ei räägigi. V.A. see, et Merle ja Einar käisid meil Lauriinaga. Ta on ikka NII pisike ja nii armas. Nagu väike nukk! :) Tegime rullbiskviite ka! Ja no oleks ma seda teadnud, et nende tegemine NII lihtne on, siis ma poleks selle tegemist kunagi niimoodi "edasi lükanud". Võrreldav suisa muffinipulbri kokkusegamise ja vormidesse valamisega.
Igatahes pühapäeval lebotasime Tõnniga koos. Ja ma õppisin hoolega töötervishoidu, mis õnneks polnudki täna üldse raske. Valikvastustega ja üldse mitte peadmurdvad. :)
Pärast seda arvestust oli biokeemia, pärast mida me söömas käisime, ja inglise keel, kus meile esinesid Portugali vahetusõpilased oma riigi kohta tehtud ettekandega. "Meeldiv" on teada, et neil on praegu juba randades 20+ kraadi. :D Meil pole veel märtsikellukesigi.
Igatahes pärast kooli lippasin ühikasse. Uurisin netis ringi ja siis lippasin juuksurisse juukseotsi lõikama.
Enne viit olin siinmail tagasi. Käisin poes, ostsin HUNNIKU pastasalati materjali (kurki, tomatit, porksi, maisi, herneid, paprikat, riivjuustu, vorsti, riismakarone, hapukoort, majoneesi) ja lippasin rõõmsalt ühikasse seda valmistama. No maailmahea ja -ilus tuli see salat. Siis sain veel kiired ampsud ja tuligi bussile lipata, et trenni sõita. Käisin BodyPumpis.
Koju jõudsin kolmveerand üheksa paiku. Sõin salatit ja nüüd olen ülejäänud aja põhimõtteliselt tühja passinud - telerit vaadanud, Tõnniga jutustanud ja netis niisama asju ajanud.
Kohe hakkab "Pärapõrgu perekond" ja siis saan voodisse sukelduda!
Ilusaid unenägusid!

Kommentaare ei ole: