laupäev, 5. märts 2011

Kevad, sina?

Kolmapäeval ärkasin hommikul üles läpaka äratuse peale. Tegin endale kaerahelbeputru ja sõin seda rõõmsalt jogurtiga. Teed jõin ka, sest avastasin, et mu kolm-ühes kohvid on otsa saanud. Lippasin siis rõõmsalt (okei, tegelt mitte nii rõõmsalt, sest jõhker uni oli:D) kooli. Kõigepealt oli vene keel - tavapärane "nje rekomenduujetsa eta lekarstva detjam do pjatii let" (vms) õppimine ja siis analüütiline keemia Ruubeniga, kus tegime igasugu protsentülesandeid ja -arvutusi. Lõpetuseks oli psühholoogia, kus tegime seal sõnadeta näitemänge. Mõnus!
Pärast kooli lippasin koju. Tegin endale kalapulki ja kartuleid asjus ja olin tavapäraselt arvutisse süvenenud.
Mingi hetk lippasin Virru trenni. Käisin BodyPumpis ja Stepis, aga kuna ma olin NIIIIII väsinud ja uimane, siis mul ei hakanud isegi mitte palav ja tegin kõike nii passiivselt kaasa, et masendav.
Koju jõudes avastasin feissbuukist OÜ Autosõidu 33% soodustuse lõppastme koolitusele ja otsustasin sellest kinni haarata, sest nagunii on see vaja mul nüüd kevadel ära teha. Kutsusin Kerttu enda tuppa, laenasin talt telefoni, ajasin emaga asjad joonde ja sain registreeritud. :)
Neljapäeval ärkasin 9 paiku üles. Sõin sooje juustukukleid ja jõin meega teed. Siis pakkisin trennikoti ja kooliajad kokku ning lippasin poole 11-ks analüütilisse keemiasse, kus oli järjekordne arvutustund.
Pärast seda kiirelt linna trenni - Pilatesesse, sest see oli ainuke sel kella ajal. Muidu oleks vast midagi tõhusamat (minu mõistes siis pulssi rohkem lakke ajavat) valinud.
Siis kiire pesu ja kooli tagasi. Käisin söömas - sõin suppi ja pannkooki. Siis hakkas labor. Kartsin, kas saan ikka asjadega kiiresti valmis ja jõuan rongile, aga kõik läks plaanipäraselt ja ma jõudsin veel ühikassegi minna ja seal tükk aega lebotada ja netis uurida (kuigi ma võtsin kõik asjad kaasa lootuses otsa trollile/rongile jõuda).
Rongis mängisin terve tee numbrimängu ja ei läinudki kaua, kui juba olin Jõgeval. Läksime Tõnni juurde, sõime ja vaatasime telerit mingi aja.
10 paiku tulime minu juurde. Vaatasime pool "The other guys"-i ja läksime lõpuks tuttugi.
Eile ärkasime 12 paiku üles. Sõime hommikust, vaatasime filmi lõpuni ja olime niisama asjalikud. Ma jõudsin mitu autokooli e-õppe videot ära vaadata ja testigi lahendada. Õhtu poole sõime, tegin vahvlitaigna Kädile valmis, käisime empsuga poes ja nii see kell läks. Siis vaatasime "Väljalendu" ja sõime vahvleid jäätisega. Endiselt ma leian, et need uued vahvlimasinad on ikka totaalsed saastad. Et sealt midagi vahvlilaadset üldse saada peab "see" seal sees vähemalt 15 minutit olema ja ise masinal kereraskusega peal lamasklema. Vähemalt oli lõpptulemus seda väärt! :D
Aga "Väljalennuga" seoses veel niipalju, et üleeelmisel suvel olid issi töö suvepäevad ja seal oli üks naine, keda Tõnn arvas Kerttu Jukkum olevat. Siis ma ikka ütlesin, et no ta on jaa NATUKENE tema moodi, aga kuuled ju ise, et teda kutsutakse Kadiks. Tõnn arvas seepeale, et see ta "varjunimi". :D Igatahes isa juba mitu nädalat järjest mainib, et et neil töö juures see "Väljalennu" saatejuhi õde tööl, aga ma ei pannud seda kunagi tähele ja arvasin, et ta peab silmas seda blondi, aga alles eelmisel nädalal ma LÕPUKS panin selle puzzle kokku. Tõnn ikka palju mööda ei pannudki, mis? :D
Täna ärkasin enne 11 üles ja hakkasin pannkooke tegema. Sõime hommikust ja siis nüüd olen autokooli videot vaadanud ja tühja ringi uurinud netis, sest Tõnn läks alla garaaži juurde (issi ka seal) oma autoga.
Ma nüüd teen mõne lahedama numbrimängu või SuperMario.
Bye!


PS! Solntse sveetit ja ptiitsõ pajut, mis? :)

Kommentaare ei ole: