kolmapäev, 23. märts 2011

Tere psühholoogia!

Eile ärkasin poole 9 paiku üles, kui Põrsas kobistama hakkas, ehk kolmveerand tundi enne kellahelinat. Sõin püha hommikusööki - sulajuustu-vorstisaiu salatilehe ja tomatiga. Mmm... Jõin (3-in-1) kohvi ka, sest Maximas oli soodukas. :D Muidu ma joon (Tallinnas) rohkem teed. Igatahes sain poole kauem oma hommikut nautida.
Poole üheteistkümneks läksin kooli, sain lihtsalt kohe hoobilt vene keeles ühe A ja olin niisama asjalik terve päev, sest ühes aines pidin Karoliniga kogu rühma esitlust ette kandma ja mikrobioloogias olime Karoligiga üldse üsna vähesed, kellel oli haiguste esitlus tehtud. Niiet, eeskujulikud õpilased! (Kuidas mulle sellega meenus praegu see reklaam - pluusikätised ja mingi pesupulber.) No vahepeal käisime muidugi söömas ka, mis on väga oluline informatsioon. Ja lõpuks saime veel ühest tervest mikrobioloogiast äragi, sest esitlusi polnud nii palju ja meil poleks midagi teha olnud.
Lippasin siis koju, vaatasin natuke psühholoogiat, pakkisin trennikoti kokku ja sain Põrsale natuke sõnu peale lugeda, sest ta oli mult luba küsimata teleri käima pannud, siis ma palusin, et ta mult luba küsiks enne, kui mu asju näpib. Siis ta arvas, et telekas ei olegi "minu asi". Hahaa, kes selle teleri siis ostis? Ja digiboksi? :D Naljatilk! Sest nojaa, on ju teatud sort inimesi, kes ei taju ise piire: mida neile on lubatud näppida ja mida mitte. Seega peab kõik ära keelama, sest midagi lubada ja midagi mitte - teadagi tekitab see ainult paksu pahandust ning hiljem on ikka meelest läinud, mida siis võis või mida mitte.
Siis lippasin poole kaheksaks PlanetSporti trenni. HappyMove-i, mis oli hullult lahe - algul olid rahulikud harjutused, siis palju tantsimist, poksimine ja lõpus lihasgrupid. Superluks! :)
Pärast pesu, kreemid, riidesse ja koju tagasi. Kõndisin koju, sest bussi ei juhtunud tulema, aga õnneks pole see ju üldse pikk maa. Kõige lähem spordiklubi, kus ma käinud olen. Tulbi on ka suht seal samas. Seal olen ka käinud, aga Planet siiski veeeeel lähemal. Hurray!
Koju tulles lebotasin niisama - vaatasin telerit ja muljetasin Tõnniga emmessennid. Massaaži ostsin ka mingist Cherry-laadsest portaalist, mis oli nagu maailma aeglaseim ja kogu lehekülg jooksis ostu vältel u. 20 korda kokku. :D Aga vähemalt sain odavalt (9.8€)! Siis tegin kakaod, pläkutasin Mari-Jaanaga ja lõpuks sain magamagi jäädud.

Täna ärkasin samal ajal, kui teisedki üles - ehk siis kuskil poole kaheksa ajal. Ja loeng hakkab alles pool kolm, niiet üsna masendav. Ja siin toas on NIII palav juba varahommikust saadik, sest päike kütab ikka MÕNUGA!
PS! Pean ka mainima, et Põrsal on endiselt mu rinnahoidjad seljas. Nii kahju tast ikka, ma arvan, et tal polegi rohkem rinnahoidjaid ja tal läksid vanad katki vms ja seepärast "oligi sunnitud" minu sahtli kallale minema. Aga siiski - seda tegu ei õigusta miski!
Aga see-eest oli mõnus hommik - sõin rahulikult hommikust, kreemitasin end sada tundi, sättisin soenguid, koostasin nimekirja, mida kõike mul poest vaja läheb(kuigi sai ainult kaks asja hetkel - uus kulmupliiats ja SH-i Double Duty küünelakk) ja lippasin niisama pesuväel ringi.
Igatahes oleks nüüd TAGUMINE aeg hakata korralikult psühholoogiat õppima, kuigi see õppejõud pidi NIIIIIIII haigeid arvestusi tegema, et ma pole MITTE KELLELTKI ühtegi positiivset sõna tema kohta kuulnud. Saadab mingi ILGE portsu kordamisküsimusi ja küsib sealt heal juhul mõnda üksikut. Rohkem mingit sellist asja, mida pole isegi materjalides olemas, niiet seal peab sõna otseses mõttes tarkust õhust haarama. Üldsegi, ma leian, et on piisav, kui ma niisama asjadest aru saan. Mille kuradi pärast on vaja õppida pähe mingeid kognitivisme ja biheiviorisme, nende esindajaid ja teooriaid ning üldse KÕIKE muud ebavajalikku. Jap, arendab ehk silmaringi, aga huvitav-huvitav, palju mul sealt järgmine kuu meeles on?!
Ausõna, gümnaasiumis mulle VÄGA meeldis psühholoogia, kuigi me õppisime seal samamoodi Freude ja asju, aga ilmselt pean siiski veelkord tõdema, et niipalju sõltub ikka õpetajast.

Ma läksin!

Kommentaare ei ole: