kolmapäev, 16. märts 2011

Pesuvaras!

Niisiis tuli välja, et elan koos kleptomaanist pesuvargaga, kes on ise umbes kolm korda suurem, kui mina, aga näe selga on venitanud mu rinnahoidjad. Püksid muidugi ilmselgelt ei läinud ja need tuli niisama oma riiete vahele ära peita. Kusjuures ei saa mainimata jätta seda taibukust võtta kohe püksid ka, sest siis ei ole neid mul silme all ja ma ei hakkagi neid ehk otsima. Igatahes kogusin niipalju asitõendeid (kui andis) ja täna hommikul otsustasin ta riiulil sobrada ja oma püksid sealt üles otsida (sest rinnahoidjaid ma nägin tal vilksamisi seljas, kuigi ta neid meeleheitlikult peita üritas). Ja nii kui ma sealt esimest pusa tõstsin, tulid mu S-püksid sealt välja. NALJATILK! Ja ta püüdis mulle veel valetada, et ta need veel õega Pärnu Kaubamajakast (või mis iganes) ostnud. Need on H&M-id, niiet ma sain tal mõnusalt suu kinni panna, öeldes, et neid ei müüdagi Eestis!
Ma olen praegu NIIIIII närvis. Tahaks tema kallal veel ja veel võtta, et ta õpiks teiste inimeste asju mitte võtma. Üldsegi on nüüd väga kahtlane siin olla, mine tea, mis ta veel mult varastanud võib olla, vms. :D
Igatahes jah, elame hästi!!!

Kommentaare ei ole: