esmaspäev, 14. märts 2011

Jälle Tallinn

Olen olnud lohakas nagu näha.
Igatahes neljapäeval oli tavaline pikem koolipäev, sest oli labor ka. Pärast laborit lippasin ühikasse ja hiljem viimast korda myfitnessi. St. kuukaart sai läbi, aga mul juba uus koht valmis vaadatud, ainult selle ostmisega pean veel kannatama, kuni kiire periood mööda saab. Käisin bosus, ujumas, saunatamas ja mullivannitamas. Mõnus! Pärast pesud, kreemitamised, riietumised ja trolli ning bussiga(mida ma umbes sada aastat ootama pidin, aga jalgsi ka selle asemel ei saanud minna, sest talv oli trenni ajal tagasi tulnud ning mul oleks suud ja silmad täis tuisanud) koju.
Õhtul avastasin meeldiva uudise - ma hakkan stippi ja sõidutoetust ka saama! Hurray!
Reedel ärkasin 6 läbi üles, et võimalikult kiiresti Jõgevale Tõnni kaissu pugeda. Kõigepealt tudusime veel poole lõunani, siis ma käisin maksuametis võtmas allkirja, et mul pole rohkem sissetulekuid Eesti riigist ja ma saaksin Soomes oma tulusid deklareerida. Siis käisime poes ja läksime minu juurde.
Ülejäänud päeva lebotasime niisama, vaatasime telerit ja tõlkisime mu psühholoogia artiklit. St. mina ikka tõlkisin, aga Tõnn aitas mõne lausega.
Laupäeval ärkasime lõuna paiku üles, sõime hommikust ja lõpetasime artikli ära (2 viimast lõiku). Siis vaatasime "The disappearance of Alice Creed"-i ja no nii see aeg läks. Pärast seda tegin söögi kõrvale salati, sõime ning saime rõõmsa uudise osalisteks - ma olen järjekordne (ehk nüüd siis 8-kordne) nõbu. Merlel sündis tütreke. Ma olen nüüd nii excited ja tahaks pisikest juba NII näha.
Pühapäev möödus suuresti tolle psühholoogia artikli arutluse kirjutamisele, millest mul nüüd kopp siiamaani ees on. Ja küüned olin sunnitud ka TÄIESTI nulli lõikama, sest nimetissõrme küünes oli väike lõhe sees, mis mind häiris. Seega läksid kõik nulli, aga ma lohutan end sellega, et nad kasvavad ikka ükskord nii pikaks tagasi.
Õhtul käisime saunas ja läksime Jõgevale ära, et veel Selkusse jõuda ja seal laadapäevatada. Ostsin endale tintelpennid, musta küünelaki (kasutan ära lühikesi küüsi, sest MINU arvates sobivad tumedad küüned AINULT lühikestele küüntele), lokitorud, šokolaadikreemi, ploomimahla ja pakisuppe. :D Säästukast käisime ka läbi, sest ma jätsin oma hambapasta koju ja pidin nüüd uue ostma.
Siis vaatasime "Pangarööv"-i, sõime jäätist ja lebotasime niisama.
Täna ärkasin 10 enne 8-t üles. Panin riidesse, pesin hambad ja lippasin rongi peale. 10 läbi olin Tallinnas, kõigepealt läksin ühikasse, panin oma hiiglasuure kohvri ära ja siis lippasin bussile, et Kristiinesse sõita ja sealt PhotoPointist oma pildid ära tuua. :)
Pärast käisin veel maximas, ostsin vett, ploomimahla, banaani ja šoksi ning tulin ühikasse tagasi. Pugisin šoksi ja lippasin siis kohe edasi kooli mikrobioloogiasse.
Nüüd olen elusalt tagasi ühikas. Panin endale näohoolduse ja juuksuri ajad, sõin pakisuppi, täitsin tunniplaani ning samal ajal olen seda siin kirjutanud.
Nii uni on, aga pean hakkama kohe varsti PP esitlust tegema selle psühholoogia jura kohta. :/

Kommentaare ei ole: