neljapäev, 28. märts 2013

Quinta-feira

Bom dia!
Päevad lähevad... Ja ikka sajab vihma... Ma olen juba lootust kaotamas edasise päevitamise osas. Tuleme tagasi Eestisse ja oleme ilmselt valgemad veel kui ära minnes. Õnneks on vähemalt soe. Vahepeal hakkab lausa palav ja on raskelt ülekaalulise tunne. Ja rääkides ülekaalulisusest - lasin paar päeva tagasi jõusaalis endale treeningkava koostada. Selleks pidin kaaluma, rasvaprotsente ja muid huvitavaid mõõtmisi tegema. Treener arvas, et ma olen väga-väga treenitud, ei peaks kindlasti alla võtma ja võiks vabalt koju ära minna, aga no nali naljaks... Oma treeningplaani ma sain! Kahju ainult, et see aeg seal nii lühikeseks on jäänud, ainult mõned päevad veel ja siis on kuukaart läbi - juba ammu oleks pidanud laskma teha selle. Aga selline treeningkava kulub ära edaspidisekski. ;)
Seega oleme nüüd mitu päeva korralikult trenni teinud. Eile oli lausa jõusaal(treeningkava st)+BodyCombat (uue kavaga)+spaa, nii et produktiivne õhtu.

Mingi päev trippisime ühte kaubanduskeskusesse ja käisime seal Laura poolt palju-kiidetud Primarkis ära (jah, ma tõesti ei teadnud sellest poest varem midagi, olen süüdi!) ja UHHHH, mis pood ja mis HINNAD! Lihtsalt massiv - käid kümnendat ringi ja ikka leiad kogu aeg uusi asju, silme eest on nii kirju, et pidevalt on tunne, et haaraks kas kõik või mitte midagi - valida ei suuda. Näiteks tennised (Kristi ostis samasugused H&M-st kümpaga) maksid seal 3 euri, ÜLIILUSAD sandaalid (igasugused erinevad, erinevat värvi - kollased, korall-roosad, pruunid, mustad) 6 euri, teksad kümps, kapsunid 6+, rahakotid 6, igasugu kulinad ja ehted paar euri ainult, pesukomplektid 4-5 euri, lõhnaküülad mõned eurod, üks jakk, mille ostmist ma pool tundi kaalusin, 11 eurot... No lihtsalt segi võib minna. Oleks siis ainult raha ka nii palju alles. Ja no kuidagi peab need asjad koju ka saama lõpuks, nii et ma ei teagi, mis saab... Üks variant on vanad asjad minema visata, teine need küllatulevatele sõpadele kaasa pressida, sest juba tulles oli mu pagas täpselt õiges kaalus (või noh, mis ma ikka valetan, 400 grammi oli liiatigi).

Eile käisime lõuna ajal Papagaios söömas. Sain oma kaua-igatsetud francesinhat jälle süüa. Lihtsalt nii hea. Igatahes, ma ei tea, kas see teadmine kunagi kellelegi ära kulub, aga mainin seda, et siin Portugalis kiputakse lauda tooma igasugu snäkke (a la kuklikesed, õli ja küüslauguga maitsestatud röstsaiad, pisikesed liha- või bacalhau-bolod vms), mille eest siis hiljem raha küsitakse. Ka isegi siis, kui te neid ei söö. Seega peate oma sõna maksma panema ja ütlema, et neid te ei tellinud ja nende eest ei maksa (muidugi juhul, kui te neid siis ka ei söönud :D). ;)

Plaanime juba päris tükk aega Hispaaniasse ka minna.... Rongiga... Vigo on siit 3 tunni kaugusel ja üks ots maksab 10+ eurot, aga no lihtsalt ei leia selliseid päevi, kus lubaks ainult ilusaid ilmu. Kogu aeg on vihm vihma otsa, sest kui me läheks, siis ilmselt ööbiks öö-kaks koha peal, aga no eks siis näha ole, mis sellega saab, sest enam pole palju jäänud, kui meile hakkavad trobikondades külalisi saabuma. :)

Sepp ka kirjutas mulle, et me võiks koos mu lõputööst mingi artikli, ettekande ja mida kõike veel teha. Idee on iseenesest hea, aga kas ka teema? Ma ei tea... Selle üle peab mõtlema, sest tegelikult tuleb hakata lõpueksamiks ka õppima, kaua see pidu ja pillerkaar ikka kesta saab.

Igatahes naudin nüüd Karolini ostetud maasikaid ja rahulikku pärastlõunat. Mingi hetk peaks trennikoti kokku panema ja linna trenni liikuma.

Jällenägemisenikirjutamiseni!

Kommentaare ei ole: