kolmapäev, 14. jaanuar 2009

13. ja 14. jaanuar

Mul pea valutab, seega ma katsun hästi kähku teha.
Esmaspäeval oli hommik tavaline.
Kooli läksin Kaupsiga, nagu ikka. Tunnid olid ka sellised mõttetud, nagu ikka. Ühesõnaga midagi haruldast polnud.
Pärast tunde sain Tõnniga kokku. Käisime poes ja siis läksime tema juurde.
Koju tulin kolmveerand viiesega. Sõin, õppisin, käisin pesus ja lugesin raamatut.
Kümne ajal jäin magama.
Täna hommikul magasin sisse miskipärast. Ei kuulnud äratust vist, vms. Igatahes üles ärkasin alles paar minutit enne seitset, kui ema minu tuppa asjatama tuli. Tegin siis imekähku enda asjad valmis ja läksin kooli.
Uhuu. Sama. Matas oli ainult töö. Hea, et ma enda arust jumala PRO selles osas olin. Ma saan raudselt kolme. :///
Anyway. Pärast tunde käisin sollis, siis sain korraks empsiga kokku. Siis käisin poes, ostsin endale küünelakke.
Mingi aja pärast tuli Tõnn koolist ja ma sain temaga kokku. Käisime poes ja siis olime tema juures natuke.
Koju jõudsin ikka samal ajal. Sõin, passisin netis, õppisin ja nüüd kiirustan kähku pessu ja siis tuttu. :)
Tsau !

Kommentaare ei ole: