esmaspäev, 5. jaanuar 2009

Pühapäev - esmaspäev

Heia! Pühapäev oli nüüd küll täpselt sama pika unega ja sama lebo päev nagu kõik teised.
Sõin, vaatasin telekat, passisin netis, lugesin ja lebotasin niisama voodis. Õhtu poole käisin saunas ja mõtlesin varakult magama minna. Et homme siiski koolipäev ju. Pealegi olin ju harjunud selle pika magamisega.
Vaatasin siis voodis filmi ja selle lõppedes üritasin kiiresti uinuda. Õnnestus vist. Kuid mitte eriti kauaks. Pooleteist tunni pärast e. siis kuskil 1 paiku öösel ärkasin ma selletõttu üles, et liiga palav oli. Villased sokid olid liiast, teadagi. Võtsin need jalast ja üritasin uuesti uinuda. Jaa... aga ilmselgelt feilisin. Nii ma siis passisingi ÖÖ OTSA üleval. Enamus ajast olin voodis ja püüdsin pingsalt mitte millelegi mõelda. Eriti ei õnnestunud. Seega vahepeal panin läpaka käima ja vaatasin emmessennid, reidid ja orksid üle. Ei kedagi huvitavat !
No siis messisin Tõnniga, keda vaevas õnneks samasugune insomnia. :)
Mingi hetk otsustasime siiski magamajäämisele keskenduda. Minul see endiselt ei õnnestunud. Panin pesumasina tööle ja asjatasin niisama ringi.
Kuskil poole kuue paiku magamajäämine oleks liigselt mõnitav enda suhtes tundunud, seega lugesin ajakirja ja olin niisama hälvar.
Kuue paiku panin vee keema, käisin pesus, tegin kohvi, lugesin uudiseid ja hakkasin riidesse panema ning ennast muul moel korda tegema.
Kooli läksin Kaupoga.
Tunnid olid nii mõttetud, et ma isegi ei viitsi neist midagi muljetada. :/
Pärast tunde käisin Nelega spordipoes, kätt hoidmas, kui ta endale jopet ostab. :) Siis käisin korra muusikakoolis ja sain Tõnniga kokku. Käisime poes ja läksime tema juurde.
Kolmveerand viiese bussiga tulin koju.
Lahendasin mata ülesandeid (st. püüdsin vähemalt:D), nüüd loen ajakirja ja kõnelen Tõnniga.
Vaevlen une käes. Silmalaud oleks nagu 5-tonnised, aga ma leian, et praegu oleks kõige hullem moment magama minna, sest siis ma olen jälle kuskil 12 ajal üleval ja enam magama ei jää.
Kaua enam pole. Tunnike olen, siis lähen siiski unedemaale ära.
Tsau, head und !

Kommentaare ei ole: