kolmapäev, 7. jaanuar 2009

Seitsmes jaanuar

Hommikul ärkasin ilusti poole seitsme paiku üles. Tegin oma rituaalseid hommikusi toiminguid nägemaks normaalne inimene välja.
Nelet koolis pole, seega on suht masendav.
Tunnid olid vist nii pointlessid, et nendest pole mõtet vist isegi eraldi kõnelda. Mingi vahetunni ajal käisin poes ka. Söögiks oli täna rossolnik ja mingi magustoit, mida ma ei söönud.
Pärast kooli läksime Mariaga linna, panime kotid muusikakooli ja läksime sööma.
Siis läksin 3.50-se bussiga koju. Enne bussi peale minekut mingid vandid jälitasid mind enda autoga ja vahtisid kuni ma bussile läksin. Üsna ahistav tunne oli. See selleks.
Koju jõudes rääkisin emmessennis oma tädiga tööasjus ja kuue ajal läksin magama, sest mu pea valutas nii hullult.
Poole üheksa ajal ärkasin üles, võtsin kuuselt ehted küljest ja pärast väljaviimist koristasin neid okkaid. Siis sõin, käisin pesus ja siin ma nüüd olen. :D
Kohe lähen voodisse, vaatan homse õppimise kähku-kähku üle ja jään magama.
Tsau, head ööd ! :)

Kommentaare ei ole: