esmaspäev, 26. jaanuar 2009

Kahekümnekuues !

Nädalavahetus oli üsna lebo. Laupäev st. Pühapäeval õppisin päev otsa mingit fkn' geograafiat. Õdakul veel inglise keele sõnu otsa.
Täna läksin Enekesega kooli.
Esimene tund oli geograafia, yay! Kontolltöö esmasektori peale. Ma ei hakka endale mingeid kujutlusi looma, temaga pole lootustki viite saada. Anyway, pärast seda hakkas kunst, kus ma kirjutasin terve tunni mingit kirjanduse juttu ümber. Siis tulid mata ja kirjandus, kus (klassijuhataja) õpetaja ütles mulle vist kaks korda, et ma homme kooli ei tuleks, kuna ma tunduvat ikka väga haige. Tegelt ma pole üldse !! Aga no, kuidas Jumal käsib. Viies tund oli füüsika. Kordasin inka sõnu ja lebotasin niisama. Siis tuli söömine vahepeal. Plohv ja kohukesed olid. Pärast sööki oli inka, kus tegime sõnadetöö. Viimane tund oli teatrilugu, kus lavastasime niisama üks jutukest.
Pärast tunde läksime Kati ja Liinaga solli.
Siis käisin korra mussas, sain Tõnniga kokku ja jalutasime niisama ringi.
Veerand kuus olin kodus. Käisin poes, sõin, vahtisin telekat ja passisin niisama netis.
Peaks magama ära minema tegelikult ! :)
Bye!

Kommentaare ei ole: