reede, 23. jaanuar 2009

22.01 ja 23.01

Neljapäeva hommik algas kella kuue paiku, kuna kooli läksin järjekordselt bussiga. :/
Esimesed olid inkad, kus tegime niisama õpiku harjutusi. Järgnes vene keel, kus kontrollisime töövihikut ja olime niisama toredad. Neljas tund oli ajalugu, kus tegime kontrolltöö. Pooled küsimused olid mingi jumala mööda(mida meie peatükkides seeski polnud), siis me pool ajast seal protestisime. Õnneks muutis õpetaja need küsimused ära ja töö võis jätkuda. :) Viies tund oli eesti keel, kus tegime tund aega töövihikut. Päris morjedav oli see. :D Siis tuli söömine. Praekala oli. :) Üllatavalt hea, sellessuhtes. Ma pole eriline kalasõber muidu. Ma võin seda süüa, aga lemmikute hulka ei kuulu. Viimane tund oli arvuti, kus tegime töö. 5+ tuleb. ;) Siis hakkas KEHALINE ! ;) See oli justkui trenni eest ka mulle.
Pärast tunde sain Tõnniga kokku. Jalutasime ja mängisime lumesõda.
Kolmveerand viiese bussiga läksin koju. Sõin, passisin netis ja õppisin.
Kümne paiku läksin magama.
Täna ärkasin 7 üles. St. magasin sisse. Tegin siis kähku korda ennast. Süüa ei jõudnudki. Kooli läksin Enekesega.
Esimene tund oli geograafia, kus kordasime eelnevalt õpitut. Teine oli bioloogia, kus tegime sama. Siis käisin poes. Kolmas tund oli kultuurilugu, kus tegelesime esseede ettelugemise ja nende üle arutlemisega. Järgnes ajalugu, kus kirjutasime konspekti. Viies oli mata, kus oli asendusõps - Plännu. ;) Tegime limese ülesandeid. Söögiks oli frikadellisupp ja kissell koos vahukoorega. Viimane tund oli kirjandus, kus võtsime Ernst Enno loomingut.
Pärast tunde läksin linna, ostin endale süüa.
Siis läksin kooli, tagasi, vahetasin riided ära ja lebotasin niisama, kuni trenni alguseni.
Trenn oli maailma väsitav. Homme on mul jalad nagu puupakud, ma olen 100% kindel.
Pärast trenni sain Tõnniga kokku. Läksime tema juurde.
Kell pool kaheksa jõudsin koju. Siiamaani olen arvutis passinud ja telekat vahtinud. Pea oleks nagu paberiputru täis. Nohu on ka metsik. Maitset ei tunne vapsee.
Ei, peab vist magama ära minema.
Bye !

Kommentaare ei ole: