kolmapäev, 21. jaanuar 2009

Kolmapäev

Hommikul ärkasin poole seitsme paiku. Tegin enda rituaalseid toiminguid näivaks normaalne inimene.
Enekesega läksin linna. Pani mind Selveri juures maha. Ootasin minut-paar kuni mu papsi töökaaslane mu peale korjas. Võtsime veel Kekist kaks vanti peale ja sõitsime Tartusse.
Mind pandi Ekraani juures maha. Jalutasin siis Maarjamõisasse, sest mul oli ligi tund aega aega. Sinna jõudes tegin aega parajaks raamatu lugemisega. Siis käisin arsti juures ära. Nüüdsest tohin hakata jälle trennis käima, ainuke probleem on, see et ma ei tohi liigselt koormata seda jalga ning tõukejala pean ümber harjutama. :/
Kuskil 11 sain tulema sealt. Sõitsin bussiga kesklinna, käisin poodides, ostsin riideid ja asju. Siis käisin Märkis söömas ja sõitsin bussiga rongijaama. Esimest korda sõitsin ÜKSI Eestis rongiga (neljandat korda üldse kokku).
Anyway. Jigevale jõudes käisin sollis ja sain Tõnniga kokku.
Koju läksin veerand kuuese bussiga. Kuna mu pea valutas, siis läksin magama.
7 paiku ärkasin üles, õppisin natuke, panin pesu kuivama, tegin lokke ja nüüd passin niisama.
Kohe lähen voodisse ära. Õpin veel natuke ja siis lähen unedemaale ära.
Bye-bye !

Kommentaare ei ole: