kolmapäev, 28. jaanuar 2009

Kolmapäev

Hei-hei! Hommikul ärkasin poole seitsme paiku. Käisin pesus, sõin ja tegin korda end. Poole ajal tulin Enega linna. :)
Esimesed tunnid olid eesti keel ja kirjandus, kus tegime etteütluse ning mingit novelli seletust. Mõttetu ! Kolmas tund oli keemia, kus oli töö, millest mul polnud halli aimugi. Alkoholide ja eetrite peale. Täiesti masendav. Ma polnud eelmine tund koolis ja ma ei olnud eetritest sõnakestki kuulnud. Enne tundi lugesin veel siva miskit ja kuulasin pingsalt, kui õpetaja tunni algul veel miskit üle kordas. Kolme või isegi nelja peaks küll kätte saama. Pärast keemiat hakkas geograafia, kus täitsime autotööstuse kohta töövihikut. Viies tund oli muusika, kus õppisime Jean Sibeliust ning kuulasime kaunist ''Finlandiat''. Söögiks oli KALASUPP. Ma sõin lihtsalt pudingeid ja saia. Pärast söömist oli mata, kus Paaksit polnud ja teda asendas Joonas. Viimane tund oli inka, kus tegime grammatika töö, mille ma olen nelja saanud nagu ekool näitab.
Pärast tunde tegime trenni ära. Jooksime algul 5 trepiringi, siis tegime jõusaalis kõhu- ja seljalihaste seeriaid, külgi, jalgu, käsi.
Kuskil kolmveerand neljaks saime valmis oma asjadega. Käisin pesus ja panin riidesse end. :D
Siis sain Tõnniga kokku. Käisime poes ja istusime tema juures seni kuni mul buss läks.
Koju jõudes passisin niisama, rääkisin emmessennis juttu jms. Seitsme paiku läksin võrkpalli trenni, kus ma ikka suutsin endal jälle miskit paigast ajada. :D St. mu võike sõrm sai kannatada. Aga pole hullu, peamine, et jalad terveks jäid.
Üheksa läbi jõudsin koju. Jõin, sõin, käisin pesus.
Nüüd lõpetasin just inka töövihiku täitmise. Pean kähku-kähku magama ära minema, sest homme bussiga kooli. :/
Tsau, head ööd!

Kommentaare ei ole: