laupäev, 31. jaanuar 2009

Kipsi ?

Haa, automaatselt meenub see lastesaade, mis kunagi telekast näidati(Kilpkonn Kipsi rmsth).
Ühesõnaga neljapäeval suutsin ma endale kipsi siis hankida. Kuna mu sõrm oli sinine ja paistes soovitas kooliarst mul haiglas ära käia. Teise inka tunni ajal siis, mil meil õpetaja oli ka haiglasse põrutanud (südamevalu pärast), otsustasin ka ära käia.
Tänu röntgenile tuli välja, et pisike kild on luu küljest lahti ja otsustati kips panna. Siiski on mul hea meel, et saan edaspidigi öelda, et mul pole ühtegi luumurdu olnud. :)
Kooli tagasi minnes käis juba neljas tund - ajalugu. Kirjutasime konspekti, tõmblesime Nelega niisama ja saime oma kontrolltööd tagasi. Nelja sain. Üldsegi ei mõista ma, kas õpetaja vihkab meid või me olemegi lollid, aga kõigest üks viis oli. See selleks... Järgnesid eesti keel, kus kirjutasime mingit lühikirnadit, söömine ning arvutiõpetus, mis on maailma tegevusetum tund. :D Ma võin ju kodus ka netis istuda ja Super Mariot mängida. Viimane tund oli kehaline. Kahekesi Nelega...ehk tegu oli pigem trenni kui tunniga.
Pärast tunde sain Tõnniga kokku.
Kolmveerand viiese bussiga tulin koju ära. Täiega meeldiv, suve aeg pressib vägisi peale, nii valge on juba väljas. Alles läksin kottpimedas sellele bussile. :)
Koju tulles vahtisin telekat ja istusin niisama netis.
Magama sain alles mingi 12 ajal. Ma vaatan, et mu varajasest magamaminekust ei tulnud üle nädala miskit enamat välja.
Reede hommik on tavaline. Kooli läksin Enega.
Kuuenda - seitsmenda tunni ajal oli meil koolis loeng. (Tänu taevale, sest muidu oleks meil kirjanduses raamatutöö olnud, mida ma pole isegi mitte alustanud.) Mingi naine käis islamiusust rääkimas. Päris huvitav oli. :)
Pärast lonegut läksin trenni.
Selle lõppedes käisin Selveris korra ja siis sain Tõnniga kokku. Läksime tema juurde.
Seitsmese bussiga tulin koju. Sõin, vaatasin ''Rooside sõna''. Vahepeal passisin netis, rääkisin Tõnniga juttu ja enne magama minekut vaatasin veel ''Kaks ja pool meest'' ära. :)
Täna ärkasin 12 paiku üles, vaatasin telekat ja lösutasin niisama. Lõpuks ajasin püsti, panin arvuti käima, sõin ja olin niisama äärmiselt lahe. Mul on hetkel nii igav, et tabasin end soovimast, et mul oleks tennisepall, mida põrgatada. Niiet kirjutada mul midagi rohkemat pole.
Ehk oleks tagumine aeg hakata kohustuslikku kirjandust lugema, mis? Ei jää vist muud üle.
Tsau !!

Kommentaare ei ole: