esmaspäev, 23. veebruar 2009

Beyonce - Halo

Eile äratas mind sõss kaheksa ajal juba üles. Sõime ja panime korda end, et Tartusse minna. Tegime perega väikese tervisepaketi... Vesiaeroobikat tegin ka. :D Ühe ajal tulime tulema sealt, käisime veel mäki drive-in'is ja tõmbasime McEined peale. :D
Kaheks jõudsime Jõgevale. Või no mõned minutid kaks läbi. Isa pani mu gümnaasiumi juures maha. Läksin kooride ühisproovile. Päris mark, nad juba laulsid esimest lugu. Saal oli ka nii rahvast täis, et ma pidin endale kuskilt sööklast tooli tooma. Tere-tere! :D Õnneks laulsid hümni ja seisid püsti, niiet ma sain madalat profiili hoida seal edasi-tagasi tatsamisega. Õnneks läks üks tüdruk suht kohe alguses minema, niiet ma sain tema pehme seljatoega tooli. :D
Enne kuute sai see läbi. Tulin Triinuga koju. :)
Sõin, magasin, vaatasin ''Seven pounds''-i ja tegin geograafia ettekande ära.
Üheteistkümne paiku läksin magama.
Täna ärkasin kolmveerand seitsme paiku üles. Sõin ja tegin korda end.
Kooli läksin algselt Kaupsiga, aga hoovist välja jõudes tuli ilmsiks see, et Kaupol on jälle ratas puru/tühi. Oijah... teatavasti peab geograafia tundi hilineja tunnikontrolli tegema. Sellist jama ma ei oleks tahtnud. Hüppasin autost välja ja ootasin Enet, ta läheb ka tavaliselt sel ajal ju. :P Noh, tuligi. Sain tema peale.
Koolis oli meeletult hariv ja sisukas päev. Esimene tund oli geograafia, mis oli ainuke tund, kus me teoreetiliselt üldse miskit tegime. Pool tundi vaatasime filmi selle kohta, kuidas Kolmas maailm rügab päevast-päeva tööd teha... Ameeriklastele ja Eurooplastele riideid valmistades, saades selle eest vaid kopikaid. Siis tegime konspekti ja olime niisama asjalikud. Teine tund oli kunst, kus me põhimõtteliselt lihtsalt istusime ja rääkisime õhtusest sünnipäevast. Kolmanda ja neljanda tunni ajal käisid meil lektorid tunde andmas. Viienda tunni ajal oli aulas pidulik aktus. Söögiks oli pilaff ja vastlakukkel. :D
Siis lippasime rahvaga kähku ühesele bussile. Jõhhhkralt täis oli see buss, ma ütlen. Hea, et me ikka kiirustasime ja istuma saime. Selfish, I know. :D
Koju tulles läksin magama. Ja magasin...ja magasin...ja magasin. Ärkasin ema küsimuse peale ''Millega Sa sünnipäevale minna kavatsed?'' üles. Kell oli viis saamas. Bussid linna poole olid väljunud... Aga no pole hullu, ma polekski võibolla läinud. Homme püha ja värki. Ma poleks tahtnud kellelegi tüli teha kojusaamisega.
Sõin ja nüüd olen terve õhtu enda esmapäevaõhtuseid televisioonisaateid vaadanud. :)

Bye-bye !

Kommentaare ei ole: