laupäev, 14. veebruar 2009

Valentine's Day ?!

Neljapäeval oli tavaline koolipäev. Mingi aeg käisin võtsin kipsi ka ära.
Pärat tunde tegin trenni jõusaalis, siis käisin pesus ja sättisin korda end ning sain Tõnniga kokku. Olime tema juures kuni kella kuueni, mis mul orkester hakkas.
Seitsmese bussiga tulin koju, sõin ja passisin niisama arvutis.

Eile, e. siis selle kurikuulsal 13-da kuupäevaga reedel läksin Enekesega kooli. Uhh, jälle mingi sõbrapäeva iba oli koolimajas. :D Tundides ei juhtunud midagi erilist. Tavaline ühesõnaga. Ainult söök oli hea. :D Seljanka ja rullbiskviit kissellis. :)
Pärast tunde käisime Nelega korra linnas, et ta empsi töö juurest ta spordikott võtta ja trenni tagasi minna. Kuskil pooltesit tundi tegin trenni, siis tulin ära. Käisin pesus ja tegin korda ennast. Sain Tõnniga kokku ja läksime tema juurde. :) Siis ta kinkis mulle mingi hästi armsa karu ja roosi. Musi :)
Poole kaheksa ajal jõudsin koju, esialgu oli plaanis Tiinaga diksole minna kepsutama, aga ma avastasin, et mul on palavik ja ei hakanud minema.
Mingi 9 ajal jäin juba magama.
Öösel ärkasin selle peale üles, et mu armas kass ajas laua pealt vaasi ümber. Jõhker ehmatus oli. :D

Kella 8 paiku ärkasin täna üles. Kuulasin raamatut, vaatasin ''Mr.Beani'' ja ''Supermodellide'' kordust. :D
Nüüd räägin Tõnniga juttu ja sätin ennast sööma. :)
Tsau praegu !

Kommentaare ei ole: