kolmapäev, 25. veebruar 2009

Kahekümne viies veebruar.

Oijah. Hommik oli tavapärane. Kooli läksin Kaupoga.
Esimesed tunnid olid kirjandus ja eesti keel. Ma ei mäleta midagi neist tundidest. Ei...valetan. Õps analüüsis kirjandeid ja siis kirjutasime ''Inimese varju'' kohta üht-teist. Ja lugesime ''Minu esimesed triibulised'', sest enamustel oli see meelest läinud põhikooli päevilt. :) Keemia oli niisama lahe. Ma ikka endiselt jagan matsu, no. :D Geograafias oli kordamine ja tunnikontroll turismi peale. Muusikas kuulasime enamjaolt muusikat. Suht lebo ühesõnaga. Söögiks oli mingi supp, mida ma sõin imevähe ja kakaokissell. Ülejäänud tunnid e. siis mata ja inka olid tavapäraselt tüütud ja mõttetud. :/
Pärast tunde läksin solli. Siis käisin koolist läbi, võtsin trennikoti ja läksin linna. Trenni ei saanud minna, sest mul polnud teisi paare sokke kaasas. :D
Sain Tõnniga kokku ja läksime natukeseks tema juurde. Ta kinkis mulle mingid ilusad roosid ka. :)
Kolmveerand viiese bussiga tulin koju. Bussis kuulasin veel raamatut ja olin niisama asjalik.
Koju jõudes sõin, passisin netis natuke ja läksin seitsmeks trenni. Täna oli nii palju rahvast. Magic no !
Koju jõudes käisin pesus ja siiamaani olen netis passinud. :D Õudne inimene ikka.
Kohe lähen kreemitama ja voodisse. Siis kuulan veel raamatut ja vaatan ehk ''2,5 meest''.
Tsau! :)

Kommentaare ei ole: