kolmapäev, 11. veebruar 2009

''Welcome t*rapead!''

Nädala selgroog on õnneks murtud... Ja kui nüüd aus olla, siis on kõigest neli nädalat veel koolis käia.
Esmaspäeval läksin Kaupsiga kooli, kuulasin Orwelli ja olin niisama lahe.
Tunnid olid mõttetud. Töid ega midagi polnud.
Pärast tunde läksin trenni.
Siis sain Tõnniga kokku.
Veerand kuue paiku jõudsin koju. Kuna sellest on nii kaua aega möödas, ei mäleta, mida ma hiljem teha võisin. Arvatavasti sõin ja passisin tühja...like usually.
Eile pidin bussiga kooli minema, mis ei olnud just eriti lahe.
Esimene tund oli keskkonnaõpetus, kus täitsime tv ja olime niisama mõttetud. Teine tund oli kehaline, kus tegime niisama mingeid harjutusi. Kolmas tund oli kirjandus. Seal lugesime endiselt Tuglase novelle ja analüüsisime neid. Järgnes ajalugu, mille asemel oli aulas meie vana vilistlase Alo Lõokese loeng, kus ta rääkis ülikoolidest ja edasi õppimise võimalustest. Pärast seda hakkas biuka, kus ma sain enda töö tagasi. 4+ oli. Ma arvan, et õpetaja tahtis mind sellega mõnitada. Anyway. Siis tuli söömine. Kotlet oli. :) Pärast söömist oli veel venku, füssa ja mata, kus keegi ei jaganud beati. Ikkagi kaheksas tund ju.
Pärast tunde läksin Nelega trenni. Ma tegin natukene aega ainult, sest ma tahtsin veel Tõnniga kokku saada ja poole kuueks pidin juba Ukusse autokooli minema.
Pärast seda sain veel Tõnniga kokku, olime tema juures kuni mu bussi väljumiseni.
Pool kaheksa jõudsin koju. Sõin kähku ja lippasin kohe laulma. Pärast laulmist matsutasime kringlit ja jõime veini/vett(mina muidugi seda viimast:P), sest ühel mehel oli sünts.
Koju jõudes passisin netis veel mingi aeg ja läksin magama ära.
Täna ärkasin kümme enne seitset üles. Käisin marukähku pesus, tegin süüa endale ja sättisin korda ennast. Kaupoga läksin kooli. :)
Tunnid olid mõttetud. Söök oli mõttetu. Ühesõnaga täiesti pointless. Emaga sain enne viimast tundi kokku, käisin korra Weekendis endale üht pluusi ostmas.
Täna ei viitsinud trenni minna. Shame on me ! :/
Läksime Tiinaga linna. Mõtlesime, et teeme heateo ja ütleme mingile autoomanikule, et ta kütusepaagiluuk on lahti. Isegi see tropp oli sealt eest ära. Nii kaua kui me seal auto juures seisime ja ''nii muuseas'' juttu rääkisime seda omanikku välja ei ilmunudki. Lõpuks hakkas juba nii külm, et läksime muusikakooli ära.
Mingi aeg sain Tõnniga kokku. Läksime tema juurde.
Kuuese bussiga tulin koju.
Tegin muffineid, sõin, passisin netis ja lugesin tsipa ajalugu.
Kui ma enda jutu lõptan siis lähen põhku tagasi ning uurin veel natuke inkat ja ajalugu.
Seega, tsau-pakaa !

Kommentaare ei ole: