reede, 20. veebruar 2009

Neljapäev - 19. täitsa !

Eelnev nädal on tavapäraselt möödunud. :)
Täna ärkasin 7.40 paiku üles. Käisin pesus, sõin ja tegin korda ennast.
Kaupoga läksin kooli ja puha.
Esimesed tunnid olid inkad. Päris masendav. :D Kolmas oli venku, kus me saime mingid tööd kätte. Ma sain nelja ja värki. Pärast seda oli ajalugu, kus passisime terve tunni tühja. Tegelt pidime mingitele küsimustele vastama, aga no ei tulnud kohe seda isu peale. Pealegi tuletõrje käis ka valehäire pärast. Viimase kahe kuu jooksul juba neljas kord raudselt. Vaene kool. Tonnid lähevad. Sitt häiresüsteem siis, kui pidevalt lambist inisema hakkab. Igatahes minu ja Tiina jaoks viimane tund oli eta, kus tegime mingeid lauseülesandeid. Käisime veel siva söömas (pihvipäev oli. :)) ja lippasime ühesele bussile. Bussis kuulasin veel raamatut ja olin niisama lahe, no. :D
Koju jõudes passisin natuke aega arvutis ja siis hakkasin koristama. Mingi 40 minutit...siis hakkas juba kiire ja pidin teatrisse sättima hakkama. Tegin siis korda ennast ja läksin poole viieks suure poe juurde. Kalleke(bussijuht) korjas meid sealt peale ja trip võis alata.
Jõgevale jõudnud ja teised peale võtnud, hakkasime me naikadega joogiasja arutama. Mõtlesime, et kuis saada. Rääkisime Kallega, et ta teatri ajal poes ära käiks ja meile pärastiseks mingit likööri või midagi ostaks. Ta ütles, et ta ei viitsi, sinna olevat jube pikk maa. Pakkus meile mignit viina, mis tal seal ''baarikapis'' seisvat. Et me ostku puffist mahla ja ta annaks isegi topsid meile. :D Me siiski ei tahtnud.
Lõpuks enne Põltsu Kalle helistas meile taha ja ütles, et teeb Põltsus väikese peatuse, spets meile no.
No, siis osad käisid Põltsus poes siva ja sõitsime edasi. Jõime juba veits mingit poiste jooki ja enda likööri. Sõime Tiina komme, raffaellosid ja dražeesid(kirjutatakse vist kuidagi nii:D).
''Anna Karenina'' mulle meeldis. :) Natuke pikk oli, aga üldiselt jäin ma küll vägagi rahule.
Pärast etendust ka bussis jõime veel veits.
Äsja jõudsin koju. Matsutasin sooje juustusaiu, maasikaid vahukoorega ja raffaellosid. :D Tegelt ma peaks praegu geograafia mingit asja netist otsime, aga ma tõesõna ei viitsi.
Ronin selle asemel homme teps varem voodist välja. (ST. püüan äärmiselt). Tsau, head ööd !
PS! Andke mulle andeks mu kirjavead ja lauseehituse ebatäpsused, aga ma absoluutselt ei jõua seda enam läbi lugeda. Jääb nii kuis on.

Kommentaare ei ole: