pühapäev, 15. veebruar 2009

PÜhapäev :)

Eilsest veel nii palju, et mingi aeg käisin poes Mariaga, sõin ja läksime enne seitset Kantkülla pittu.
Tegime natuke jooki ja tantsulkat. Rahvast oli suht normaalselt.
Kuskil 11 paiku mõtlesime Mariaga, et tuleme koju ära. Kuna mu vanemad olid mingil sünkaril, siis otsustasime jalgsi tulla. Poldki nii pikk maa. Pealegi meil oli hea tempo ka, niiet pool 12 olime kodus juba. :)
Rääkisin veel Tõnniga juttu ja olin niisama lahe.

Täna ärkasin 11 paiku üles. Sõime, passisin netis natuke ja läksime empsi ja õega ujuma. Lõpuks ometi oskan ma ka nüüd õigesti hingata. Empsiga, kes omal ajal ikka kooli ujumiskoondises oli, olen võrdne, niiet pole siin midagi halba öelda. :D
Siis käisime poes ja tulime koju. Sõin kähku ühe paki rosinatega kohupiima ära ja lippasin laulma... Õps pakkus šoksi ja puha. :D
Viie ajal tulin koju, tegin mata ülesande ära, sõin ja läksin sauna.
Nüüd siiani olen telekat vahtinud ja nii enda kui mampsi varbaküüsi värvinud. :D
Peakski magama ära minema, enne oli JÕHKER uni ! :)
Bye-bye !

Kommentaare ei ole: