esmaspäev, 14. september 2009

Al. neljapäevast

Nagu näha pole juba päris mitu päeva aega saanud, et siia miskit kirjutada.

Niisiis neljapäeval ei mäleta, et koolis midagi ebatavalist ja märkimisväärset juhtunud oleks. Kui siis see, et pihvid olid. :D Selle Tiina raamatu lugesin ka lõpuni, kui kuskil tunnis parasjagu midagi väga tähtsat ei räägitud.
Pärast tunde läksin trenni. Tegin soenduse ära, siis jooksin sprinte (3x3), siis 150 m 70% jõuga, 2 x jõudsin ainult, sest siis hakkas päris ohtralt sadama ja me pidime enda ''varju alla'' ära minema. :D Natukese aja pärast hõikas Pirx meid tiiru. Tegin kõhtu-selga mõned seeriad ja pidin ära tulema, et bussile jõuda.

Reedel oli ka peaaegu rituaalne koolipäev. V.a see, et eelviimase tunni e. matemaatika õpetajat polnud ja ta andis ülesanded, mis meil tuleb kõik koos iseseisvalt ära lahendada ja lubas hiljem töösse panna. Seega käisid pooled mingeid asju ajamas, et viimane biuka ka ära jääks või õpetaja meile mingi koduse töögi selle asemele orgunniks, et siis oleks nagu põhimõtteliselt kel tunnike, kel kaks (olenevalt siis sellest, kes oleks viitsinud mata klassis istuda ja neid ül. lahendada:D, kes mitte) vähem olnud. Okei, keeruline, aga ühesõnaga nõusolekut nad ei saanud, mille üle mul on väga hea meel. No offence! :D Aga mul oleks hiljem väga kaua olnud tühja passida.
Pärast tunde läksin trenni, mida tegelikult polnudki(hea, et ma teadsin, eks:D), kuid Pirx ütles mida teha, niiet sain ikkagi oma aega veel sisustada nagu olin lootnud. Tegin soojendust, sprinte natuke, siis jooksin Sordiringi, läksin jõusaali ja tegin seal kuskil neli ringi. Ega ma eriti ei julgenud sinna minna, sest seal olid mingid meie kooli tüübid, keda ma tea, aga Viki julgustas mind, niisiis mind ei söödudki ära.
Pärast trenni läksin linna, ostsin kohukesi ja kaks pizzasaia. Siis läksin muusikakooli ja lugesin ''Sinilindu'' (loe:ootasin Tõnni). Kuskil viie paiku mõtlesin, et lähen vaatan korra kaupsi ja oh üllatust, täpselt samal ajal tuli Tõnn ka sinna, et endale kõneaega osta. Siis Tõnn ajas natuke aega Raksiga juttu, käisime poes korra ja siis läksime Tõnni juurde. Ajasime juttu ja mõtlesime niisama, mida teha. Mingi hetk käisime korra jalkaplatsil, ta tahtis näha, kas veel mängitakse või on juba laiali ära mindud. Mõni veel mängis, aga nad olid ka peagi koju minemas. Tagasi tema juurde sõites otsustasime, et ma jään täna linna. Et no teeme midagi või lähme kuskile, kuid õigepea helistas Meelis ja kustsus meid Tartusse, et läheks kõik koos neljakesi kluppi.
Mingi aeg passisime veel linnas ja tulime minu juurde. Vahepeal käisime Laiuselt ka läbi ja võtsime suitsuvorstid Everti juurest kaasa. :) Kodus sättisin kähku valmis ennast ja sõitsime Tõnni maale, et ta saunas kähku ära käiks. Enne kümmet täpselt jõudsime veel linna poodi ka, Tõnn sai endale autosõiduks õllet osta. St. ma sõitsin siis.
Tartusse jõudsime kuskil enne ühtteist. Sõitsime Kristi, et auto ära panna ja hüppasime Takso peale. Läksime Pattayasse. Jõime ja tantsisime ja muidu oli ka üsna lahe.
Mingi kella paiku istusime Taksosse ja sõitsime Kristi juurde tagasi. Jäime ka ööseks sinna.

Hommikul sõime ja istusime niisama ning kuskil enne lõunat sõitsime me Tõnniga ja Meelis meie järel Jõgevale, nimelt tahtsid nad kalale minna. Ma pidin ka juba minema, aga siis helistasin emale ja küsisin, mis plaan on. Nimelt tahtis ta vanaemaga Luunjasse Tähte juurde ploome ja asju korjama minna. Sain aru, et see on mul harukordne võimalus:D Sõisin Tõnni autoga koju ja läksin kaasa nendega. Ja samal ajal kui nemad korjasid, käisin ma autoga Tartus ära ja ostsin endale uue jaki ja poolsaapad. Aa, rahakoti ka.
Tagasi minnes olid neil juba panged ja asjad täis, niiet hakkasime koju tagasi naasma. Vahepeal külastasime veel Maarja magasini. Vanaema juurde jäime ka natuke pikemalt peatuma, jõime teed ja sõime natuke.
Kuskil kuue aeg jõudsime koju. Ma hakkasin endal riideid proovima. Poovisin ja prooisin. Kakkusin kõik mantlid ja joped ja jakid ja saapad, mis mul olid ja lihtsalt proovisin. Päris imelik ikka.
Mingi aeg tuli Tõnn ka kalalt ja tal vend viskas ta minu juurde ära. Jutustasime, sõime ja olime niisama asjalikud. Tal oli vist kerge külmetus või no see tõbi, mis praegu liigub ka küljes.

Üllatus-üllatus, eile üles ärgates, oli mul päris vastik olla. Nina oli kinni, kurk valus, õrn köha ja sada muud häda. Päeval olime üldiselt niisama asjalikud, koristasime ülevalt suurest ruumist ehitustööriistad ja muu prügi ära, siis panime alla kaminaruumi tapeedi ära, nii palju, kui seda oli ning värvisime kapi ka põhimõtteliselt ära. Sellega oli veel omaette ooper, aga ma ei viitsi seletama hakata. Vahepeal vaatasime telekast igasugu seriaale ja saateid ka. Siis sõime, käisime saunas ja hakkasime ''Gladiaatorit'' vaatama. Hämmastusväärne tõesti, aga ma ei olnud enne kordagi seda filmi korralikult vaadanud. Vilksamisi ainult ja ütlen ausalt, et tundub maailma kõige mõttetuim film. Aga näe, nüüd vaatasin ära ja päris hea oli. :) Aa, ja päeval mingi aeg kraadides näitas kraadiklaas 37,7. Pluss ta pidi veel natuke vähemaks ka valetama, seega oli mul terve õhtu otsa nii paha olla. Pea käis meeletult ringi ja külm oli kogu aeg. Pärast filmi läks Tõnn kähku linna ja siis Pärnusse ära ja ma läksin magama.

Täna, nagu näha ja ilmselgelt arvata, ma kooli ei läinud. Praegu polegi kõige hullem, jõin tassikese kuuma Fervexit ära, niiet pole hullu. Külm ka õnneks pole, aga nohu, õrn köha on ikka. Ja pea on samuti nagu putru täis paberkott.

Ilusat paranemist mulle, sest homsest matast ei taha küll eriti puududa. Seega ma lõpetan, püüan magada vms. Bye!

Kommentaare ei ole: