esmaspäev, 21. september 2009

Ma tean...

Nagu ikka vajub nädala lõpp ära ja ei jää üldse aega postitusi teha.
Neljapäeval ei juhtunud midagi erilist peale selle, et Tõnn tuli õhtul minu juurde. Õppisin ja lugesin raamatu lõpuni.
Reedel tahtsin hästi kähku koju saada koolist. Bussini oleks veel sada tundi aega olnud, seega otsustasin Dannult uurida, kas ma ehk temaga pärast tunde kohe koju saaks. Ta oli nõus. Palusin veel raamatukogu juurest ka läbi sõita enne. Võtsin paar uut raamatut ka lugemiseks.
Kojujõudes nägin Tõnni mu õe ja Degoriga jalutamas, lasin end maha visata ja jalutasin nendega. Nii armas. :D
Õhtul lebotasime niisama ja vaatasime filmi, mille ajal ma küll magama suutsin jääda (NAGU TAVALISELT!).
Laupäev möödus üsna asjalikult. Värvisin seinalauad ära, siis koristasin ülemise korruse ka täitsa ära (v.a. õe toa). Nüüd olen täielikult tuppa sisse ka kolinud. Kummut ja riided ja kõik. :) Õhtu poole tegin soojenduse ka ära ja lugesin natuke raamatut.
Pühapäeval panime Tõnniga tapeedi lõpuni, siis läksime linna, mul oli vaja 400-t võistlustel joosta. Õhtul lugesin ''Alkeemiku'' lõpuni.
Täna ei juhtunud midagi erilist. Hommikul läksin Tõnniga kooli. Tunnid olid mingid mõttetud. Trenni ka täna ei tahtnud teha. Tulin koju ära. Siis lugesin natuke raamatut, mida ma ajaloo tunnis alustada püüdsin. Väga ei õnnestunud. :D
Nüüd vaatan ''Koduperenaisi''. Kohe lõppevad, siis käin kähku pesus ja ehk jõuan veel mõne leheküljegi lugeda.

Vähemalt tuli ''sisukas'' postitus. :D

Und!

Kommentaare ei ole: