esmaspäev, 7. september 2009

Esmaspäev, seitsmes september

Pool seitse käis see vastik äratus, mida ma igapäevaga üha enam vihkama hakkan. Sättisin end valmis. Pool ajast otsisin muidugi riideid, sest mida pole, seda pole. Bussi peale jõudsin isegi haruldaselt ilusti, ei pidanud jooksmagi ega midagi. :D
Esimene tund oli igatahes venku. Teine tund oli inka, mida ma kohe absoluutselt ei seedi. Eriti veel nüüd, kui ma peaks kogu hingestpingutama. Asi on vist Ümaras. Järgnes eesti keel, kus kirjutasime mingeid kirjazanreid üles. Siis vahepeal ma ei mäleta, mis tunnid seal olnud oleks, aga viies oli keka, kus me Nelksiga trenni tegime ja lõike jooksime. Tänasest hakkasime süüa ka saama. Plohv oli. Pärast sööki oli informaatika ja siis kirjandus, kus ma ei jõudnud midagi teha põhimõtteliselt. :D Nii uni oli.
Pärast tunde läksime trenni. Tegime neid haigeid jalaharjutusi jms. Ma nii vihkan neid. :D A no pole hullu, lõpus jooksime peale ja rulime tulema.
Siis läksime Eglega bussile. Seal viitsin aega lugedes.
Koju jõudes vaatasin, et õde õpitud saaks, siis korjasin astelpajud ära ja panin niisama tühja. Rääkisin Tõnniga ja lugesin jms...
Nüüd mõtlesin just magama ära minna, aga Tõnn tuli piljardist tagasi ja ma arvan, et räägin veel paar sõna juttu. :)
Head ööd!

Kommentaare ei ole: