kolmapäev, 30. september 2009

Arrchhh!

Ma ei suuuuuda, mul pole ikka ÜLDSE aega. Kogu aeg on midagi muud ees. Ma arvasin küll, et nüüd, kui kooliaeg hakkab, on nagu vähem tegevust ja leian rohkem aega ka postitustele. :D Aga nagu näha...
Ühesõnaga eelmine kolmapäev tuli Tõnn juba koju koolist, sest tal said loengud tolleks nädalaks läbi.
Nädala lõpp möödus rituaalselt. Kool, trenn, raamatukogu. Mingi päev vaatasin Tõnni jalkatrenni ka ja lugesin samal ajal raamatut. Loogiline...
Igatahes laupäeval käisime Palamuse laadal. Siis mingi aeg tulime empsiga Tõnni autoga koju ära. Tõnn jäi sinna, et ära oodata, kui isa ja CO oma toitlustuse kinni paneks ja siis mu isa(kes oli juba õllesid joonud:D) autoga koju sõita.
Pärast oli mu isal vaja Eintsi juurde minna ja nagu IKKKKKKKA õhutada Tõnni jooma. Tegelt ka. See ei ole normaalne! Muidu mul on lahe isa, aga see, et kui ta ise vahel juua tahab, ei tähenda, et ta peab teistele seda peale pressima.
Pühapäeval lebotasime pool päeva, siis ma õppisin, lugesin raamatut ja koristasin. Mingi aeg vaatasime telekat, käisime saunas ja tegime kaneelikukleid. :)
Esmaspäeval - kool, trenn, raamatukogu, kodu.
Teisipäeval sama.
Täna emme helistas mulle alt ja äratas mu 10 enne bussi väljumist üles. Tere-tere, eks?! No tegin siis maailmakiiresti ja jõudsin ikka ilusti bussile. Esimesed kaks tundi olid inglisekeeled. Saime mingid complaint-kirjad kätte. Nelja sain, aga no pole hullu. Siis hakkas keemia. MA SAIN KONTROLLTÖÖ nelja. Keegi vist ei saanud viite. Aga no ma olin niiiii kindel, et viis tuleb kah. Ja puudu jäi ka ainult 2 punkti. Täiega masendus, noh. Vene keeles kontrollisime kodust tööd ja siis tegime veel kõik koos ühe ülesande. Matas oli KT. hullult lihtne töö oli, aga ma usun, et mul ühes kohas oli üks väike viga, aga no 5- võiks ikka saada, sest see on nagu maailma selgem osa mul matemaatikas olnud. Eelmiselt tööltki oli näha. Mina ja üks poiss saime ainult viied (ennast kiitmast ma ei väsi:D). Söögiks oli rossolnik ja kakaokissell. Viimane tund oli ajalugu. Niisama konspekteerisime.
Pärast tunde pidin justkui sorti minema jooksma, aga mingit imelikku tibas ja ma otsustasin, et ma vaatan, millal saksa keele õpetaja koju läheb. Tal oli veel seitsmes tund ka. Otsustasin, et loen raamatut ja ootan siis. Mingi hetk jooksis sealt pool klassi välja ja üleüldse tundus seal mingi simman käivat. Läksin vaatasin siis klassi ja seal köisid mingid kabeturniirid. Keegi vanem mees, kes on Eesti meister, käis neil külas ja siis nad seal kõik mängisid. Siis läksin klassi sisse ja Denis (üks seitsmendik trennist), et ma temaga turniiri teeks. Sai mult pähe ka. Mingi seitsmendikuga mängisin veel, kes pidi pidevalt vanaisaga mängima. Temaga jäime viiki. Mõlemal olid tammid.
Siis tulin Enekesega koju. Läksin magama. Nelja paiku ärkasin üles, sõin ja hakkasin kirjutuslaua sahtleid enda pahnast puhtaks tegema.
Seitsme paiku käisin jooksmas ja tegin pärast kõhtu-selga. Nüüd vaatan ''Naistevahetust'' ja hakkan pessu sättima.
Pärast peaks veel keemia konspekti lõpuni tegema ja raamatut lugema.

PS! Väga imelik on kirjutada. Isegi lauseid ei oska niimoodi kirja panna, et need loetavad oleks. Ma ei viitsi üle ka lugema hakata, sest ilmselgelt tabaks mind frustratsioon.

Kommentaare ei ole: