esmaspäev, 5. oktoober 2009

Ei taha/ei saa/ei oska

Ma ei taha enam kirjutada. Ma ei suuda isegi sõnu enam loetavasse järjekorda paigutada.
Eelmise nädala neljapäeval tuli Tõnn juba koju ära. Tuli poole trenni ajal kooli juurde. Veenas, et ma rohkem trenni teeks, aga me jõudsime konsensuseni. Lubasin 45 minuti pärast valmis olla. Siis käisime ta vanaemaga poes ja tulime minu juurde ära.
Reedel oli õpetajatepäev. Sain auväärt pedagoog olla. Tõnni autoga läksin kooli ja puha. Olin väikses majas 4B klassijuhataja ja andsin neile matemaatikat ja eesti keelt. Ja ma võin rahumeeli öelda, et sellest klassist küll korralikumat klassi kuskil ei leidu. Kui siis sama korralikku, sest paremat pole võimalikki. Mõni isegi kinkis mulle üht-teist. Nt lilli sain ja kommi ja shokolaadi ja isetehtud järjehoidja ja kaelaehte. Nii armsad mul siis... :) Nad tegid kogu aeg kaasa, käed olid ainult püsti ja mitte ühtegi sõna ei öelnud ilma küsimata. Kuulasid ilusti ja olid üldse nii asjalikud. Pärast meie kahte tundi läksid nad kehalisse ja inglise keelde edasi, mida mina neile enam ei andnud. Mul tuli minna teise klassi matemaatikat andma, kus ma sain vist eluaegse trauma. Seal oli mõni üksik laps, kes tahtis töötada, ülejäänud ainult rääkisid, karjusid ja tatsasid isegi vahepeal klassis ringi. Õnneks sai see tundki õigepea läbi. Sain suurde majja minna. Kohvitasime ja käisime niisama klassist klassi. Rebaseid panime ka tööd tegema. :D Said seda kohvi keeta, mida me pärast pärisõpetajatele pakkusime. Üksiti tegid meile ka individuaalselt kohvi. Tasse pesid ka.
Pärast tunde siis tulid pärisõpetajad ka koolimajja, tegime neile toredaid mänge ja andsime raamatu ja shokolaadi igaleühele. Siis toimus neil väike kohvitamine ja läksime kõik koos puud istutama. Sellega läks ka päis kähku, sest õpetajate buss oli juba ees, mis neid kuskile ekskurssijale viima pidi. Pärast seda, kes oli huvitatud võis veel koolimajja jääda ja õpetajatest alles jäänud kohvi ja koogikesed ära hävitada.
Me Nele, Raineri, Liisi ja Taivoga läksime Pantrisse sööma/jooma. Pärast istumist käisin veel kapsis vaatamas, kas seal päikesekreemi müügil on (st. ma ise olin 99% kindel, et on ja kinnitasin seda pidevalt emale, aga ema sai alles reedel rahu, kui ma vaatamas olin ära käinud:D). Siis käisin veel omavoliliselt Tõnni juures ära. Võtsin sealt kohvrid.
Pärast ühte olin kodus tagasi. Siis asjatasime niisama. Panime tapeeti trepiseinale jms. Mingi aeg siis pidime Litsemaale minema, kus pidi midagi peolaadset olema. ''Naabrionu'' hooaja lõpu tähistamine ja nii. HULLLLLLULT külm oli. Tõnn oli kaine(st. ISEGI mu ema lubas endale ühe siidritopsi, mis on, ma leian, tõsine ime) ja me käisime vahepeal kodus, mulle talveriideid selga panemas. Mingi aeg tulime siis kõik koos koju tagasi.
Laupäeval olime mingi aeg hullult asjalikud ema, Tõnni ja Kädiga, korjasime porgandid jms aiamaalt ära. Nii kiiresti läks sellega. Siis mingi aeg käisime Andrese juures. Isa ja teised olid seal. Nad olid põdra kätte saanud ja nüüd tahtsid ühte vana elektripliiti, mis meil kuuri all seisis, et praadida ja möllata seal. Viisime siis sinna selle. Saime ka juba mingeid valmistehtud lihatükke proovida. Päris hea oli.
Siis vaatasime mingit loodusfilmi Põhja- ja Lõunajäämerest ja nende asukatest ja sõime. Igatahes mingi hetk me leidsime, et oleme palavikus. Mul suht pea ka valutas ja üldse oli hullult vastik olla.
Pühapäeval sai Tõnn terveks, mul oli ikka hullult paha olla. Mida õhtu lähemale jõudis, seda vastikum veel hakkas. Külmavärinad, peavalu jms. Õhtus oli suisa 39,5 palavik.
Täna kooli ei läinud. Ärkasime 10 enne kuute üles, sellepeale, et kardinapuu üks Leho äralõhutud ja hiljem liimiga k0rda tehtud koht läks lahti ja see pooleldi alla sealt kukkus. Kolmveerand seitsme paiku läks Tõnn ära. Ma kraadisin(37,5 oli) ja magasin edasi. 10 paiku ärkasin. Lugesin raamatut ja nüüd olen niisama Tõnniga emmessennis rääkinud ja seda bogi kirjutanud.

Ühesõnaga loodan, et homseks olen terve ja võin kooli minna.

PS! Lõppu panen veel ühe pildi sellest, kui me suvel Markuse sünnipäeval käisime. :)

Kommentaare ei ole: