teisipäev, 20. oktoober 2009

Poolik

Hommikul ärkasin enne poolt 7-t üles. Tänu eilsele varajasele magamaheitmisele, oli hommikul kohe tunduvalt reipam ja parem olek. :) Sättisin siis end valmis ja lippasin bussi peale.
Koolis oli kõik põhimõtteliselt tavapärane. Polnud töid ega midagi. Sööma ei läinud, sest enne viienda tunni lõppu tulin koolist ära. Käisin kähku raamatukogus ja võtsin linnast raha välja. Siis läksin bussijaama ja ootasin vähemalt 15 minutit bussi. St. selle aja oleks võinud ikka söömisele pühendada. Aga see selleks. Siis käisin juuksuris, lõikasin otsi. Nüüd mul maailmalühikesed juuksed, mulle tundub.
Siis sõin õe mingeid lagritsakomme, mis ta kuskilt esimeste klasside ürituselt sai ja jäin magama. Kuskil 2 tundi magasin. Ärgates käisin jooksmas, tegin kõhtu-selga peale ja võtsin tolmuimejaga põrandad puhtaks. Siis lugesin raamatut, ajasin Tõnniga juttu, sõin ja värvisin juukseid. St, ema värvis minu juukseid. :D
Äsja tulin pesust, proovisin riideid ja saapaid ja mantleid selga ning siin ma siis nüüd olen. Peakski vist magama ära jääma.

PS! Mul on tunne, et ma ei saa oma eilset lubadust täita, sest see üleslaadimine ei funktsioneeri JÄRJEKORDSELT!

Kommentaare ei ole: