kolmapäev, 7. oktoober 2009

Tsau, emme!

Nagu pealkirjast paista hakkab mu ema ära sõitma. Juba kahe tunni pärast suundub Tallinna poole ja sealt Türki. Tegin talle lausa nimekirja kaasa, mida head ja paremat ta sealt tuua võiks. Okei, see selleks.
Hommikul ärkasin 40 ema helistamise peale üles. Siit tekibki üks probleem. Ma ei ärka ikka üldse viimasel ajal telefoniäratuse peale. Ma kujutan ette, kuidas ma hakkan sisse magama. :D Aga õnneks pakkus Tõnn mulle arvutikella ka, äkki see lõugab piisavalt ja ma saan ikka iseseisvalt üles. Igatahes tegin siis kähku-kähku enda toimetused ära ja jooksin bussile, sest ma olin alles üleval enda toas, kui buss juba mu majast mööda sõitis. Ja bussijaam, kuhu ma siis minema pean, kui buss juba mööda sõitnud on, on hea 300 meetri kaugusel.
Bussis lõpetasin raamatu ära ja passisin niisama.
Koolis oli õnneks selline lühike ja lihtne päev. Kaks esimest olid inglise keeled, kus me õppisime passiive. Kolmas oli keemia, kus me võtsime vesiniksidet ning neljas vene keel, seal tegime töövihikust kaudse kõne harjutusi. Sellele järgnes mata, pärast mida oli söömine. Köögiviljasupp oli, mida ma väikese peratäie sõin ja jogurt. :) Koolipäeva lõpetas ajalugu, kus tegime rituaalset konfpekti.
Pärast tunde läksin tiiru trenni tegema. SAIN üket kaks ringi teha. Trenni omad teavad. Lemmiktrennid mööduvad neid tehes. :D Siis tegin tõkkekekslemisi ja oligi vist kõik, kui ma midagi nüüd ära ei unustanud. Venitasin peale ja läksin pesema ära.
Ilm oli ka päris õudseks läinud selleks ajaks, kui ma tiirust välja astusin ja bussijaama kõndima pidin. Wohoo! Õnneks pole ma päris suhrust, niiet bussile jõudsin üsna elusalt ja tervelt. Bussis ajasin Kristiga juttu ja naersime niisama ühe joodiku üle, kes ise tegi nalja ja ise naeris. Õigemini, võib-olla oleks mõni teinegi aru saanud, kui ta sõnad oleks inimkõrvale vaid mõistetavamad olnud.
Koju jõudes tegin endale keedetud muna ja sõin seda võileivaga. Päris hea oli. :D Siis vadistasin emaga päris tükk aega. Mingi aeg vaatasin ''Naistevahetust'', tegin endale lokke ja värvisin ema varbaküüsi. Siis tegin ühiskonna arutluse valmis valimiste teemal, mis mulle ausalt öeldes nii üle on juba visanud, aga no Taisto on jumal. Äsja käisingi all, printisin välja, jõin mahla ja kümblesin end natuke.
Peakski korra veel seda kella katsetama ja magama ära jääma.
Und!

Kommentaare ei ole: