kolmapäev, 21. oktoober 2009

Maailmauni

Seega kavatsen teha nii kiiresti, kui võimalik. Hea meelega jätaks üldse vahele selle blogimise, aga ilmselge on see, et siis mul vajub jälle see nädalalõpp nii ära, et suitsa häbiväärne.
Hommikul ärkasin tavapärasel ajal. Enne poolt seitset. Tegin korda end, panin kotid kokku ja lippasin bussile. Bussis pläkutasin niisama Mariaga.
Esimesed kaks tundi olid inkad, kus me kirjutasime ''report''-kirja. Eelmise aasta eksami oma. Järgnes keemia, kus võtsime uut vana osa. ;) Vene keeles kirjutasime kirju ja olime niisama hullult asjalikud, no. Matemaatika oli üldse mingid imelikus klassis. Kordasime homseks kontrolltööks veel vektoreid ja asju. Söögiks oli rossolnik, pannkook moosiga ja viinamarjad. Viimase tunni ajal, ehk siis ajaloos, käis meil inglise keele õpetaja poeg, Artur Ümar pidamas loengut enda töö kohta. See oli seotud ilmselt selle esmaspäevaste loengutega, sest nood rääkisid enam-vähem ka sama.
Pärast tunde lippasin linna. Sain emaga kokku. Käisime kaupsis, ostsin endale vaakumkõrvaklapid lõppude lõpuks. :D Püsivad vähemalt kõrvas. Joosta ei saanud vanadega peaaegu üldse. Kui siis nii, et hoidsid sõrmega klappi kõrvast välja kukkumast. Siis ostsime veel üht-teist mulle ja tulime koju ära. Sõin, otsisin rebasele kostüümi, lugesin raamatut, tegin süüa, sõin, siis lugesin veel raamatut, vaatasin ''Naistevahetust''. Nüüd olen siiani veel raamatut lugenud ja no niisama ka juttu rääkinud.
TAGUMINE aeg on magama heita, sest ma tunnen, kuidas iga minutiga mu silmalaud raskemaks muutuvad.
Unenägusid!

Kommentaare ei ole: