kolmapäev, 14. oktoober 2009

Et sulab alati, esimene lumi alati

Praeguseks pole vist enam lumest jälgegi, kusjuures hommikul oli veel enamus maapinnast lume all. Linnas siiski mitte, aga no see oli ilmselge ka.
Hommikul ärkasin enne poolt. Panin läpaka äratama, sest unustasin mobiili trenni ju. Suht udupea! Panin asjad kokku, tegin end korda ja lippasin siis bussile, mis juba siis mööda sõitis mu majast, kui ma alles enda toas olin. Isa veel vadistas all, et ma jään bussist maha, aga päris jäingi ju. Mul väle samm. ;)
Kahju, et hommikuti bussis nii pime on, et isegi lugeda ei saa. Üldsegi pole nüüd viimane nädal eriti palju lugenud, millest on suht kahju.
Esimene tund oli füüsika, kus oli ikka jumala tühja. Reedel on KT ka. Mitte midagi ei saa aru sellest osast. Great! Teine oli ühsikond, kus Liivandi terve tund meie esseede üle kokkuvõtvalt arutles. Kirjanduses panime natuke aega tühja. Kirjutasime vihikusse mingi täiesti mõttetu ja sisutu lõigukese ja tegime oma rühmatööd veel edasi. Mingi aeg valisime oma rebased ka ära. ;) Matemaatika ja muuska olid tavapärased. Söögiks olid kalapulgad. Järgnes bioloogia, kus me saime on KT-d kätte. 4 ja 5 olid. Teooria 4, mõisted 5. Järgnesid lebodteatriõpetus, kus oli päris naljakas (eriti see, kuidas Helen mind parodeeris) ja kehaline a ka trenn. Tegime algul niisama soojendust, siis jooksime 5 ringi ümbrikut üle muruplatsi ja siis 200 sammhüpet, pärast mida me tuppa (tiiru st.) ära läksime. :D Siis tegime topistpalli vikeid paarilisele ja teisi paarilisega harjutusi. Siis rindkere harjutusi kanguga kerepöördeid, kummardused ja toppistpalliga 100 viset pea kohalt vastu seina. Siis 100 pöialetõsusu kummalegi jalale, sorki ja venitamist.
Kolmveerand viiese bussiga läsin koju. Bussis lugesin raamatut ka... ja peaaegu ALATI(kui ma loen) hakkan poolel teel koju nokkima. :D Selline uni tuleb peale, et hoia ja keela.
Koju tulles sõin, pesin potid ja paar söögiriista puhtaks, lugesin ajakirjast üht artiklit ja tulin magama ära. Mingi enne üheksat alles ärkasin üles. Siis otsisin õele homsed kooliriided, tegin talle vahvlilokid, sõin ja hakkasin õppima. Kõigepealt õppisin inglise keele sõnad ja väljendid ära, siis tegin kaasuse ja vene keele töövihiku. Homme koolis vaatan vene keele ühe töö ka üle(kui ma puudusin), mis ma homme tunnis järgi pean tegema.
Tagumine aeg tuttu minna. Tsauks!

Kommentaare ei ole: