esmaspäev, 19. oktoober 2009

Rituaalne ''alates neljapäevast''

Neljapäeva hommikul ärkasin tavapärasel ajal. Poole seitsme paiku. Koolipäevast suurt miskit ei mäletagi. Kui siis seda, et keemias oli suht imelik töö. Osa oli maailmalihtne, aga töö oli kuidagi keeruline suudetud selle osa kohta teha. Trennist ka ei mäleta suurt midagi.
Koju jõudes sain mingi aja olla seal, siis tuli Tõnn koolist tagasi. Sõime, vaatasime saateid ja lebotasime niisama. 12 ajal tuli ema koju. Siis vaatasin uusi asju ja muljetasin niisama temaga reisist.
Ema oli reisist nii vaimustatud, et plaanib järgmine aasta samal ajal uuesti minna. Koos meiega! :)

Reedel ärkasin seitsme paiku üles. Siis sättisin korda ja läksin poole ajal Enega kooli. Füüsikas oli töö. Keegi ei jaganud sellest osast põhimõtteliselt tuhkagi. Mitte keegi! Isegi mitte esipingi tublid ja targad. Õpetaja ei võinud meile vastu ka tulla ja tööd edasi lõpetada. Seega ma ei taha tulemusi nähagi. Ülejäänud tunnid möödusid tavapäraselt. Söögiks oli frikadellisupp.
Pärast tundi oleks meeleldi kiiresti koju läinud, kuid Ene pidi kuskile Tartusse minema. Vähemalt sain trenni minna. :)
15:50 bussiga läksin koju. Siis muljetasin veel emaga ja olin niisama asjalik. Tegime süüa ka koos. Ma tegin hakklihakastet ja salati, ema kartuliputru.
Sõime, vaatasime ''Võta või jätat'' ja pärast seda jäin ma magama ära.

Laupäeval ärkasime kuskil 11 paiku üles. Sõime ja vaatasime mingit veidrat filmi. Mingi aeg ma võtsin porrulaugud aiamaalt üles ja Tõnn saagis natuke puid. Ühesõnaga olime nii tublid ja asjalikud. Mingi aeg kutsus Kädi Merle ja Einari meile enda sünnipäeva tähistama. Käisime poes, tegime salatit jms. Kuskil poole üheksa ajal nad tulid. Ain tuli ka. Tegime veel ülejäänud asjad ka valmis, katsime laua ja hakkasime sööma.

Pühapäeval ärkasin ma sellepeale, et Ain koputas me uksele ja uuris, kas me veel magame. :D Igatahes mingi aeg sõime hommikust ja külalised läksid minema. Koristasin laua ja pesin isegi kõik nõud ilusti ära.
Päeva veetsime põhimõtteliselt niisama lebotades. Mingi aeg vaatasime saateid, käisime saunas, siis ma tegin ''kooki'' ka, mis oli rohkem nagu käkk, sest ahi oli veel liiga kuum, aga no, kui pealmise kõrvetatud osa maha lõikasin, oli päris hea. :D
Magama saime alles 12 paiku, sest vaatasime veel seda ''Öö valitutega'' jms.

Täna ärkasime KUUS juba üles. Tegin Tõnnile kohvi ja ajasin ta varakult kooli poole, et ta vahel ka esimesse loengusse jõuaks. :)
Siis sättisin ennast korda ja läksin seitsmese bussiga kooli.
Oii, tänasest on see tore rebastenädal ka. Ma veel enda rebase nime ei ütleks, kuigi seda blogi ei loegi keegi selline, kellest probleemi tekiks... aga no IGAKS JUHUKS. :D
Igatahes tänase ülesandega sai ta suurepäraselt hakkama. Homset ülesannet mõtlesin vist mingi kaks tundi välja. Lõpuks tuli ikka mingi leim-teema, aga no vahet pole.
Üleüldse oli täna kooli sünnipäev ja ametlikult oli meil ainult üks ainetund. Esimene, vene keel, aga me Katiga ei läinud sinna. Kaunistasime aulat hoopis.
Ülejäänud tundides olid meil meie kooli vilistlased, kes käisid oma elust ja töödest jms meile rääkima. Mingi tunni ajal oli aulas konsert ka. Saime kringlit ja puha.
Pärast ''tunde'' tegime väikese koosoleku rebaste suhtes.
Kolme paiku tulime Nelega sealt ära. Läksime trenni.
Kolmveerand viiese bussiga tulin koju. Rääkisin Tõnniga juttu, püüdsin raamatut lugeda ja hakkasin saateid vaatama.

Mu pea valutab, seega ma tõmban kähku otsad kokku ja lõpetan.

PS! Me tegime eile Tõnniga pilte ka, aga ma panen need homme või mõni teine päev siia, sest need on mul üleval läpakas.

Kommentaare ei ole: